Gå til innhold

Datra mi har en fantasivenn som heter Rita..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare så det innlegget om fantasivenner her inne i kveld.. Og Rita er kjæresten hennes. :) Hehe, jeg må le litt med meg selv, hun legger ut om denne Rita og alt hun finner på, en dag er hun en gammel dame, en annen er hun en jente som er like gammel som henne selv. Hun begynte å snakke om Rita da vi var på ferie i Lofoten, hun viste meg til og med hvor hun bodde hen; i et falleferdig lite hus som egentlig er mer på størrelse med et stort skur. Det står midt på en stor slette ved siden av hovedveien, og rundt det vokser det store trær. Så der bor altså Rita.. Så hver gang vi kjørte forbi der, så fikk vi høre en historie om Rita. Som altså er kjæresten til datra mi :P

Har latt det hele gå på hennes premisser, dvs at vi har snakket om det når hun har begynt å fortelle om henne. Etter som jeg har forstått, så er det det som er det riktige å gjøre. Har deres barn fantasivenner, og hvordan forholder dere dere til det? Etter at vi kom hjem fra ferie, har det ikke vært så mye snakk om Rita.. Lurer litt på hvorfor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje datteren din bare trengte en venn mens dere var på ferie og borte fra det kjente og kanskje ikke så mange å leke med. Og derfor dukket Rita opp.

Skrevet

Næh så koselig da:)

Datteren min har nemlig en baby i magen som heter Martin;) Den har vært der omtrent siden jeg var gravid og hadde begynt å få mage, men Martin skal være leeeenge i magen enda, han;)

Skrevet

Eldstesønnen min hadde en fantasivenn som het Kaia da han var ca 2,5 år. Det varte bare noen måneder, men Kaia var med over alt. Når jeg skulle kle på han, fikk jeg ikke lov til det før jeg hadde kledd på Kaia først. Mamma sto altså i barnehagen om ettermiddagen og kledde på usynlige Kaia som var veldig liten og fikk plass i hånda hans før vi kunne gå:-) Når vi kjørte tur med vogna, holdt han hånda med Kaia i rett ut, slik at hun også skulle få se.

Syntes det var søtt da det sto på, men har tenkt tanken i etterkant at det må jo ha vært noe som gjorde at Kaia dukket opp i livet hans akkurat da??

Skrevet

Mamma'n min hadde en fantasivenn etter at søstra hennes ble født. Hun fikk nok ikke like mye oppmerksomhet som tidligere lenger på den tida tanta mi var baby. Mamma er bare noen få år eldre enn tanta mi. Fantasivennen hennes bodde bak kjøleskapet - hihi.

Skrevet

hmm...

det er i hvertfall normalt å ha fantasivenner. og tror nok at det å la det gå på dattern din sine premisser er lurt ja.

horfor hun ikke har snakket om henne etter ferien er ikke godt å si. men kanskje hun følte hun trengte noen mens hun ar på ferie. savnet noen å leke med, eller ar usikker på noe fordi hun ikke var kjente der...

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hvor gammel er hun?

Skrevet

Jeg hadde en fantasivenn som het Anne Berit;-)

Niesen min hadde en fantasivenn som het Piniate:-)

Anne Berit hadde alltid mye bedre middag enn oss, hun hadde alltid mye mer spennende sommerferier enn oss:-0)

Skrevet

kanskje det bare er en jente pappaene dems møter når di er ute på tur hehe elskerinne eller noe sånt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...