Anquor Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 har hatt ein del vonde kynnera og trudde eigentleg ikkje at det var i gang, men kom inn til kontoll og mormunnen var heilt avflata, berre ein cm opning men jordmora ville ha meg inn for her skulle det bli baby sa ho skulle eigentleg berre ut for å kjøpe snop, men tok ein liten tur heim og...... men no dreg vi!!! endelig!!!!!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Oi, så gøy! Masse lykke til!:-)
Nordlyspar♥ Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Ååååååå, så spennede.... du får kose deg, og rope høyt etter epidural, hehe....:0) Håper du får en grei fødsel og en flott barselstid.... masse klemmer til deg og den lille
Gjest Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Var det lakserolja som gjorde susen? ;-) Lykke til, jeg misunner deg. Her skjedde det ingenting selv etter 3ss med den grusomme oljen.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Stinemor m/prinsessa har født, så det var nok litt hjelp i lakseroljen ja!! Gratulerer så mye, vennen!!!!!!!
Spira31 Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 åh heldige deg! Kossen skjedde fødselen då? Glede meg te å hørra detaljer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå