Gå til innhold

noen som er spa-terapaut her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanskelig å få jobb? hva tjener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ikke spa terapaut men jeg har jobbet på et spa senter, og kjenner flere som er det. De fleste vil at man skal ha både fotpleien og hudpleien for å få jobb da stiller du mye sterkere enn om du bare er spa/hud terapaut. De jeg kjenner tjener rundt 130 kroner i timen!

Skrevet

 

tjener 140 kr timen på å vaske campinhytter. Synes at dere med utdannelse innen det faget dere jobber i skulle få mere i lønn..... dere er jo balsam for sjelen :0)

Skrevet

Btw... ikke gravid så jeg har ikke noe her å gjøre, men så spm. på 150 deb. sorry :0)

Skrevet

:))) tusen tusen takk for svar:)) spurte på alle forumene jeg:))

 

fotpleie og hudpleie også ja, lurer på å melde meg på kurs..

 

130kr timen, høres fint ut, for lurer på å ikke utdanne meg på 3-årig høgskole, siden jeg allerede har 200.000 i studielån (ca-og det uten høyere utdanning!!!!) er ikke nødvendigvis så mye å tjene på å bruke 200.000 til på studier, ende opp med en halv mill i gjeld, og kanskje bare en tusenlapp eller to mere i lønn i mnd enn om jeg tenker alternativ utdanning....

 

 

 

takk skal du vertfall ha for svar Micha!! :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...