Gå til innhold

tar de flere ganger feil enn rett ang.kjønn på ul??

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk vite i uke 17 at vi venter jente, å har nesten bare rosa klær!!!! har bare blitt sånn:( ikke lurt!! skal på en ny ul på onsdag, for å vurdere stillingen på beibien, er redd for at dem da finner ut at det er gutt allikavell! klart er dn jo velkommen uanz, mn har en hel kommode med gutteklær!! off...hva skal jeg gjøre?? noen tips? jordmora sa d var med 95 % sikkerhet da hun sa jente, å det er de som har vært det grunnleggende til nå at jeg kjøpte jente klær!!....uff..er nervøs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er forresten i uke 37 da..

Skrevet

Himmel å hav, selvfølgelig tar de ikke oftere feil enn rett,,, Sier seg selv...Slapp av!!!!

Skrevet

Jo greit det, men når en spør så dumt, må en tåle å få sånne tilbakemeldinger.... Det sier jo seg selv at de ikke oftere tar feil enn rett...Da ville de jo ikke oplyst om kjønn på ultralyd...Klart de kan ta feil, men ikke oftere enn rett... Forstår bare ikke at en kan komme med sånne spørsmål...

Skrevet

forstår ikke at en kan komme med sånne svar!

Skrevet

De kan ta feil av jente (som viser seg å være gutt)

Skjeldnere feil av gutt.

Så synes du bør ta en ekstra UL om det er veldig viktig for deg å vite, eller vente i spenning til fødselen.

:)

Skrevet

Jeg skal ikke på flere ultralyder, men fått litt sånne rare tanker om at de helt sikkert har tatt feil, og at det kommer en gutt ut. Her i huset er det bare rosa også.

Men jeg tenker på det slik, at shopping er alltid morsomt. Så dersom det kommer en gutt, er det bare ut å handle mer :-)))))

Skrevet

Jeg syns ikke det er dumt spørsmål. Jeg har fått vite jente to ganger. Ved ul i uke 20 og uke 28, men vet ikke helt om jeg er overbevist om at det er jente likevel. En venninne var regelmessig til ultralyd hver mnd pga svangerskapsdiabetes og først fire uker før termin fikk hun vite at det var gutt. Hun hadde til da bare hørt jente. I dag har hun en 4 mnd liten gutt. Så de kan ta feil, men som regel tror jeg det stemmer. :-)

Skrevet

Jeg har det på samme måte som deg, nå når terminen nærmer seg blir jeg mer og mer usikker. Tenk om de har sett feil da...jeg har fått høre jente 4 ganger. Har gutt fra før så jeg har jo masse guttklær liggende, men har jo handlet inn en go del i rosa. Er vel ingenting vi kan gjøre...:)

Skrevet

Siden det var statistikken du spurte om: Nei, de tar ikke ofter feil enn rett. I dag stemmer kjønnet i de fleste tilfeller (husker ikke prosentandelen), men unntak kan selvsagt forekomme.

Skrevet

De ter som regel ikke feil.

Vil bare advare deg om at det er ikke sikkert de klarer å se kjønn i uke 37, fordi baby er så stor og ligger ofte i ro, så viss h*n ligger "feil" så får dere kanskje ikke sett det.

Var på UL i uke 38, legen hadde ikke sjanse å se for h*n ligger med hodet godt festet og ville ikke bevege seg..

Skrevet

3. gangen jeg er blitt fortalt at det er jente,har likevel alltid hatt med et hentesett i blått også for sikkerhetsskyld........men det gidder jeg ikke denne gangen,stoler nå på at de har rett.Har bare rosa tøy klart.. :-)

Skrevet

Jeg har også fått vite at det skal bli jente på UL, men er nå ikke sikker likevel. Om det nå skulle bli en gutt, så kan han umulig ta skade av noen rosa klær. Og den eneste kjolen jeg har kjøpt er da til og med i blått!

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...