Gå til innhold

Hehe litt morsomt det her;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på prøvetime hos presten. Så skulle presten sende noe på epost til oss, men så fikk han ikke til å sende til meg si jeg hadde understrek i navnet, så vi måtte ta det på mannen sin. Han bruker da janimumsen og da lo presten godt å sa, så det er det som kaller han når du roper på han hjemme.

 

Ble så flau jeg hehe.. Vel hehh gjør ikke akkurat det da (må vel sies at jeg blir flau for hver minste tinge hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns det var veldig morsomt!! nå har jeg vell å merke drukket litt vin.. neida:) da hadde jeg også blitt flau! en prest sier jo ikke sånt:)) hihi.. fniiis!

Skrevet

Prester er bare folk de også ;o)

 

Presten i vår kirke,som viet oss, pleier ringe oss innimellom, og vi han.-

Mannen min pleier alltid kalle meg "your girlfriend" når han nevner meg til han..

hehe, han flirer nå bare, gamle mannen!

Vært gift i mer enn sikkert 50 år med kona si.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...