de tre bukkenebruse Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 jeg var inne å skulle lese fødsels historier her på barnimagen, så gikk jeg inn på minnelund å leste en historie der,(angrer på at jeg leste den) å fy søren så trist den var! veldig fint skrevet men gu jeg treger på at jeg leste den!! klarer ikke slutte å gråte
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 ja de gjør inntrykk de historiene. Spesielt Kibimor og hennes historie om lille Johanna har gjort inntrykk på meg, siden Johanna kom til verden 11 dager etter min førstefødte. Det gir et helt annet perspektiv på hvor heldig vi som har friske, levende barn er!
de tre bukkenebruse Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 ja,kan tenke med et:( eg leste den med at gud eller himmelen trenger små engler også. det var bilder av babyen også, det var så fælt!! blir helt på gråten jeg bare jeg tenker på det...og det var legene sin feil at barnet døde....
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 ja, det er ikke noe særlig å tenke på... Men det er heldigvis svært sjelden det skjer, og godt er det!
de tre bukkenebruse Skrevet 5. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2007 den ligger inne på venstre side under min historie, der ligger det en fil som heter minnelund...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Det er derfor alle leger og jordmødre ikke anbefaler barnimagen, men babyverden istedet. For på babyverden blir alt som blir lagt ut gått igjennom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå