Adalis Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Har fått høre at det er nye regler for klamydiamedisiner (disse ble jo gratis for noen år siden, både for den som testet seg og evt. partner), at om man ikke oppgir navn på partneren må man betale for medisinen, men om man oppgir navn blir den gratis. Kan det virkelig stemme???
Adalis Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Det var det jeg sa til hun som hadde blitt fortalt det av legesektretæren her også, men hun påstod at det var slik for det hadde x sagt. Men x er rimelig kåt på sladder så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå