Gå til innhold

Noen leger/helsesekretærer her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått høre at det er nye regler for klamydiamedisiner (disse ble jo gratis for noen år siden, både for den som testet seg og evt. partner),

at om man ikke oppgir navn på partneren må man betale for medisinen, men om man oppgir navn blir den gratis.

 

Kan det virkelig stemme???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var det jeg sa til hun som hadde blitt fortalt det av legesektretæren her også, men hun påstod at det var slik for det hadde x sagt. Men x er rimelig kåt på sladder så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...