Gå til innhold

Kan det være fostervann??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når poden i magen blir virkelig livlig og sparker så det kjennes ut som om noen vrir opp livmoren, som man vrir opp en gulvfille, så forandrer utfloden farge fra hvit/gul til grønnaktig.... Kan dette være fostervann eller er det mest sannsynlig en infeksjon? Skal til legen til mandag, men er litt nysgjerrig, og ønsker svar NÅ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ringt føden hvis jeg var deg og spurt. jeg mener å huske at jeg leste at hvis forstervannet hadde grønnfarge så kunne det være tegn på at babyen var stresset og at man måtte kontakte føden med en gang.

Skrevet

Har du grønnaktig utflod, så ville jeg ha kontakta føden MED EN GANG!!!! Det kan være et tegn på at babyen har stressa så mye at h*n har gjort fra seg i fostervannet, og da skal du inn på føden..

Jeg ville ha ringt for å være helt sikker..

Skrevet

Kan også hende det ikke har sammenheng med svangerskapet i det hele tatt, men at det er soppinfeksjon eller bakteriell vaginose. Apotekene selger et slags truseinnlegg som tester "tilstanden" i underlivet, du kan jo prøve et og sjekke om det gir utslag på infeksjon, hvis du ikke vil ringe fødeavdelingen. Men jeg tror jeg ville ringt for sikkerhets skyld, det skader ikke å ringe iallfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...