Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 JAAA:) eg sgo svara eg ja hehe*donk meg* Litlå våkna så eg blei borte ei korte stonn å glemte meg heilt ud hehe. Har så lyst å varme i mårå:D Tenkte eg kunne spør Lene hu e siste udvei!*jaiks* Janimumsen blei åg heilt ivrige!!Vidle her nå begge 2 hehe
Hot Midget ! Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Jaaae!!:)Kan du sje det????Hihi An må bare ta me ein kompis og, hvia an syns d bler småflaut å ver einaste gutten..hehe..Men ikje sikkert an bryr seg?;p Når an greide seg fint me prinsessebursdag å askepott tallerken, greie an nok d og;p *Haha* Eg kjenne ikje hu venninnå te Veronica då, men sikkert greie hu;) Dåkker må KJEMA;P
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Haha løye"""!!! Det hadde jo blitt kanon gang! Sga de ver der lenge? Duuu?? Me sgo vert me kverandre nå å spist ein STORE Helnøtt haha;) Mmm.. Eg e så trøtte å ja øvetrøtte hehe, står det te i andre nabo byen då? Bare flott? Sallan for et nydlish ver der va i dag!! Kunne tatt en tur ud i te dokk i ugå ein gang?
Hot Midget ! Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 Eg ane ikje, de komme rondt 6-7- så sleike me i oss litt sjangle-brus å så dræge me ner te byen sikkert 11-12 eller någe;) Ble me! Ble me! hihi:) Ja, me må treffas udi ugå! Me får besøg fredag te mandag,men har sje någe særlig planer i ugedagene ennå!! Me konne gått i legeland me kidså hvis der e drid ver ein dag;p Eller--kongeparken om der e gydd ver! Natalie e 91 cm nå jeeei
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Men me snakkes mer i mårå Då fant eg sengå!*gjesp* trøtte* Å så ,må eg se hjemsøkt hehe!! Sova godt trultå mi;) <33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå