Gjest Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 joho-det skal jeg og:-)Kanskje jeg ser deg..hehe:-)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 hehe, Mamma og Co kommer nedover til Oslo for å se de. Mamma har tidliger uttalt at hun ville gi nyra si for å se de live, så tipper hun gleder seg!
cherry coke Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 ÅÅÅÅ...misunnelig!!! Har skikkelig lyst å høre "Wild horse" og "Angie" live...! Skikkelig god gammel rock n' roll:)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Gleder meg masse jge hvertfall..spes til angie-den er såå fin!!!Blir gøy-jentetur på meg ja:-)Men jeg regner med gjennomsnittsalderen er litt mer enn 27;-)
Cat.68 Skrevet 3. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2007 Hehehe, Ja er nok siste gangen nå!! De er ike akkurat purunge de nå!!;o))
Gjest Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 onsdag,dørene åpner 5!Trodde ikke dem var utsolt,men er litt usikker.Kan sikkert sjekke billettservice!:-)
cherry coke Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Har skikkelig lyst!!! Men ikke anledning:( Noen som har peiling på andre bra konserter(gjerne rock) i nærmeste fremtid?? Elsker å gå på konserter og nå er det lenge siden jeg har vært!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå