Gå til innhold

er mannen din

Anbefalte innlegg

Skrevet

sånn DIN drømmemann skal være?

har du funnet din drømmemann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utseende: JA

I levemåte: Tja....;)

Skrevet

Nei, men kona er - enten det måtte dreie seg om drømmemann eller drømmekvinne.

Skrevet

Ante ikke hva jeg ville ha egentlig, før jeg snubla over han jeg har nå :)

Han er snill, sexy, har samme elendige humor som meg, er en kjempebra far, lager verdens beste mat, kjøper blomster til meg iblant...Jeg kunne ramse opp en masse annet også, men point being; jepp, dette er min drømmemann! :)

Skrevet

Ja, jeg tror det!:) Selvfølgelig noen irriterende ting med han (hvis det ikke var noen, hadde sikkert det vært irriterende...), men alle de flotte tingene veier godt opp! :)

Skrevet

selvfølgelig..!! nå fikk jeg dårlig samvittighet her! beklager! :))

Skrevet

ehm... drømmemann??? heheheeeee

Men ikke hatt noen drømmemann utenom at han skulle være snill og glad i meg. Og DET er han virkelig. Men ellers... tja, hva skal jeg si?! Man kan ikke noe for hvem man forelsker seg i?! Det får være unnskyldninga mi! hahaha gode gubbers'en min ;P

Men faller ikke for noen spes type... Sambo er 1,73 og i godt hold, ja (over 100kg-men drev m kroppsbygging da vi møttes, men som det alltid gjør når de slutter å trene så mye så kom kg'ene). blond og blå øyne. Kjent for å være sjarmerende og blid å få alle til å le, og har konstant munndiare nesten ;O)

Eks'en min var 1,94, veide 74kg, mørkt hår og brune øyne og supersjenert og snakka knapt med hverken venner eller familien min på de 4 årene... snakker om motsetninger!

Skrevet

hehe,sant! mannen min er litt barnslig til tider..jeg føler ofte jeg har to barn.. hmmm.. men d skal vel være sånn!?

Skrevet

Ja bortsett fra at han er mindre pen, har dårlig personlig hygiene, er psykopat og blakk som en kirkerotte.

Skrevet

det må en si.. motsetning ja!! det er morro når du utdyper svaret! når jeg tenker over det,så er jo min mann svensk.. vi har ikke samme humor,missforstår hverandre mer enn vi gjorde da vi ble sammen! men han er snill mot meg,ser utrolig bra ut,og er en ordentlig god far!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...