gleder meg igjen Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 De kommer hvert 10 min for håpe at det varer og ikke stopper opp. Kjempe spennende, når ringer man i grunn føden??
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Høres spennede ut, får virkelig håpe at det tar seg opp.. =) sitter å håper på vondt selv.. hehe.. er ikke sikker på når man skal ringe jeg.. men lykke til vertfall! =)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Oi spennende:) ring på dem og spør hva du skal gjøre nå Lykke til
gleder meg igjen Skrevet 3. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2007 er 11 dager på overtid så det jo på tiden:-) er temelig sikker på at idag kommer lille gullet mitt endelig. Men vil ikke inn på føden fortidlig jippe er så spent
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 da håper jeg virkelig at du føder i løpet av natten.. jeg er bare 3 dager på overtid og kan bare tenke meg hvor lei du må være... skal krysse fingrer og tær for deg.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå