dritgrei hei hei! Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 sov godt! nå skal jeg ta med meg festnervene (som phantomet kalte dem) og gå til sengs... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 God natt min skatt - god natt:-) Jeg tusler også snart i seng.......litt slukøret, men tapper;-))
Karomamma Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Nattaklem til deg!! Sa brura... eh nei, brura er jo deg det. Oooops
dritgrei hei hei! Skrevet 3. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2007 jeg lurer litt på hva det ordet stammer fra... slukøret. ser ørene ut som et sluk, og i så fall hva slags? sånn fiskesluk, eller sånn vannsluk, eller sånn i vasken... eller er det at man har ørene nede i sluken eller??? trist er det i alle fall.... ikke vær slukøret min venn, vær spissøret og glad til sins... er det ikke best sånn?? Jeg øver meg på det!
dritgrei hei hei! Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 kom kom min apostelhest ri så fort med nesen mot vest ri som en vind da er det best og vips så er vi på apostelfest
Karomamma Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Spør Snulder, det har sikkert noe med skilpadde å gjøre!
phantomet Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Natta min venn! Det fint at du har festnerver fremfor giftenerver....Knakande kjekk mann du har huka deg vet du! Jeg skal sove jeg også. For de to guttene her har holdt mamma i vigør på nattestid, og frykter enda en natt som forrige. Phantisklem til dere alle i natten
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Jeg ser for meg et dyr med laaaaange ører, litt trist av utseende.....og ørene henger liksom rett ned og slepes bortover.............Hvis dine ører henger ned kan du ta dem og vifte med:-) Og hvis rompa di er stor kan du bruke`n som spisebord........tralala...
Karomamma Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Klem til brura, nattevåkeren og den slukørete Hilsen burugla (eller var det nattugla...)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Hilse gutta fra meg og si: NÅ ER DET NATTEN; NÅ SKAL VI SOVE!!! Veldig sjelden det funker, men verdt et forsøk;-) Sove godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå