Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som dattera mi på 21 måneder ikke har behov for å sove på dagen lenger. Hun er ikke trøtt og det tar lang tid å sovne. Enda værre er det på kvelden. I dag sovnet hun ikke før kl 22.......

Vi har alltid hatt rutine. Sove: 1930-0800 og 13-1430. Nå funker det ikke lenger. Hjeeelp!! Trenger å få dette til å funke siden jeg har en baby på 2 måneder også.

Skal jeg prøve å kutte ut søvnen på dagen, eller bare ha en kortere hvil på f.eks 45 minutter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror jeg hadde kortet ned på søvnen ja, hvis jeg hadde en baby i tillegg. Deilig med det lille avbrekket! Men hvis hun nekter å sove, så kan du vel ikke gjøre noe annet,. Kan virke som hun er i ferd med å forandre rutinene siden det er bare rot.. Noen slutter å sove på dagtid når de er 1 år, huff så tidlig hehe..

Skrevet

kanskje det bare en en liten periode, og at det går mer tilbake til det "vanlige" etterhvert. Slik er det hvertfall her. Sønnen vår er 20 måneder og for et par måneder siden hadde han en periode hvor han gjerne bare sov

20 - 30 min. Det gikk over etterhvert og han begynte å sove lengre igjen. Nå sover han alt fra 1 - 3 timer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...