Gjest Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Er/var dere fornøyd? Lurer på å skaffe meg en. Konebil! Mannen kan ha stor bil og jeg en liten søt...
Gjest Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Nei, har ikke det.... Fordi sist jeg sjekket er jeg ikke 18 og har ikke begynt på lappen en gang.... Derimot har jeg venninner som har den;-) Og jeg liker den, den er jo så søt! Den kjører rundt fint og greit og er så fin så... Kanskje ikke så ypperlig om du er 176 meeen
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Ja er veldi tøff bil. Men lurer på om noen andre har hatt sånn? Eller kanskje prøvd? Har ikke fått prøvekjørt ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå