Gå til innhold

huff gruer meg nå...


Anbefalte innlegg

Skrevet

og gleder meg da bare så det er sagt:)

i morgen skal jeg har vors her hjemme med gode venner..sambo og prinsessa drar til pappa og skal sove der om natten..

jeg skal sove hjemme så jeg får ryddet opp før emilie skal begynne å krype på gulvet:p

 

har aldrig våknet og ikke hatt emilie i samme hun som meg..vil ikke:(

hun er 8 mnd så jeg bør vel prøve det..men vil ikke:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir nok kjempe koselig :) .. Og hvor deilig det blir og se henne dagen etter :)

 

Kos deg :)

Skrevet

ja det blir det garantert hehe..sambo har lovet at de kommer hjem tidlig da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...