silhah og emilie Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 og gleder meg da bare så det er sagt:) i morgen skal jeg har vors her hjemme med gode venner..sambo og prinsessa drar til pappa og skal sove der om natten.. jeg skal sove hjemme så jeg får ryddet opp før emilie skal begynne å krype på gulvet:p har aldrig våknet og ikke hatt emilie i samme hun som meg..vil ikke:( hun er 8 mnd så jeg bør vel prøve det..men vil ikke:(
2blå og ?? i magen Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Det blir nok kjempe koselig .. Og hvor deilig det blir og se henne dagen etter Kos deg
silhah og emilie Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 ja det blir det garantert hehe..sambo har lovet at de kommer hjem tidlig da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå