Gå til innhold

Hva synes dere om menn med bart?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes at det er fint på noen,særlig min mann hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Far min har bart og eg synes alle med bart likner han.

Skrevet

Tar sambo bort bart og skjegg, ser han ut som han er 12 år!! Så på han må det være for at han skal "se" ut... hehe

Skrevet

Synes sjelden det fint med bare bart.

Skrevet

det kiler jo så godt..fniiis...

Skrevet

syns ikke det er noe særlig.. ganske ekkelt faktisk..

Skrevet

Liker ikke bart..

Skrevet

Når jeg hører ordet bart, tenker jeg på skikkelig trønderbart med snurr, hehe;)

Har aldri likt det noe særlig før, men kjæresten min kler det godt:) Han ser litt røffere ut og litt mer "mann" da, ser jo så liten ut når han er helt glattbarbert;)

Skrevet

Legger dere merke til om folk har bart eller ikke? Sitter her og lurer på om pappa har bart... ble fryktelig usikker her nå

Skrevet

Bart MÅ ha følge av skjegg, ellers ser det bare rart ut. Som å tusle rundt med pysjamasjakke men ingen bukse!

Skrevet

Samme som Serinas_mamma

 

Gubben blir ikke seg selv hvis han er uten bart og skjegg..... snodig egentlig siden jeg ikke liker bart eller skjegg.....Gubben min kler det, derfor liker jeg det :o)

Skrevet

Skjegg og bart må være sammen. Uten ser bart harry ut. Min mann ser altfor streit ut uten skjegg og bart, he he:)

Skrevet

alt ansiktshår stikker og klør. og ikke ser det fint ut heller.

Skrevet

Synes at min mann aldri skal ha det!!! Men stepaps har alltid hatt det og han kan ikke være uten, da ser han bare teit ut =))

Skrevet

Forbinder bart med snurrebart..he he..synd det er forferdelig stygt.-)) sorry...

Skrevet

Gjerne på andre, men ikke på min mann. Bare tanken på å kysse et hårete fjes er ekkelt!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...