Gjest Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Jeg synes at det er fint på noen,særlig min mann hehe
hit og dit Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Far min har bart og eg synes alle med bart likner han.
Arb.ledig husmor Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Tar sambo bort bart og skjegg, ser han ut som han er 12 år!! Så på han må det være for at han skal "se" ut... hehe
Gjest Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 syns ikke det er noe særlig.. ganske ekkelt faktisk..
Monajenten Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Når jeg hører ordet bart, tenker jeg på skikkelig trønderbart med snurr, hehe;) Har aldri likt det noe særlig før, men kjæresten min kler det godt:) Han ser litt røffere ut og litt mer "mann" da, ser jo så liten ut når han er helt glattbarbert;)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 Legger dere merke til om folk har bart eller ikke? Sitter her og lurer på om pappa har bart... ble fryktelig usikker her nå
Gjest Skrevet 4. august 2007 #15 Skrevet 4. august 2007 Bart MÅ ha følge av skjegg, ellers ser det bare rart ut. Som å tusle rundt med pysjamasjakke men ingen bukse!
melkekua™ Skrevet 4. august 2007 #17 Skrevet 4. august 2007 Samme som Serinas_mamma Gubben blir ikke seg selv hvis han er uten bart og skjegg..... snodig egentlig siden jeg ikke liker bart eller skjegg.....Gubben min kler det, derfor liker jeg det )
meg & to små vampyrer Skrevet 4. august 2007 #18 Skrevet 4. august 2007 Skjegg og bart må være sammen. Uten ser bart harry ut. Min mann ser altfor streit ut uten skjegg og bart, he he:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. august 2007 #19 Skrevet 4. august 2007 alt ansiktshår stikker og klør. og ikke ser det fint ut heller.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. august 2007 #20 Skrevet 4. august 2007 Synes at min mann aldri skal ha det!!! Men stepaps har alltid hatt det og han kan ikke være uten, da ser han bare teit ut =))
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 4. august 2007 #21 Skrevet 4. august 2007 Forbinder bart med snurrebart..he he..synd det er forferdelig stygt.-)) sorry...
jente og gutt Skrevet 4. august 2007 #23 Skrevet 4. august 2007 Gjerne på andre, men ikke på min mann. Bare tanken på å kysse et hårete fjes er ekkelt!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå