Gå til innhold

2.trimester - Arendal


Maria-B

Anbefalte innlegg

Vi kunne kanskje fortsatt praten her :)

 

Lurte på om dere som har vært med på treff før kjente hverandre fra før jeg. Jeg er veldig sjenert, vet ikke om jeg hadde turt :S Selv om det sikkert er kjempekoselig. Kanskje muligens ett treff på sjøloftet hadde vært noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på treff to ganger, kjente ingen av dem fra før av... Hadde vært på tide med et treff igjen snart - kunne jo sette opp et til neste lørdag kanskje...? At du er sjenert gjør ingenting :) Jeg vet ikke mye om sjøloftet, men vet at det er noen som kanskje kommer med barnevogner så hvordan passer det ann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg på i diskusjonen hehe.......

hadde vært koselig med et treff igjen ja. jeg kjente heler ingen da jeg vaar på første treffe og jeg er sjenert av natur i starten , men mykner opp.......eller hva sier du "sol og varme"?hehe :P

skummelt første gangen men gilt å treffe flere i nærområdet. sjøloftet har ypperlig plass til barnevogner og slikt. har jo en del sitteplasser nede og har restaurant oppe, samme maten over det hele hehe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen. hvis det er snakk om nytt BIM-treff håper jeg det ike blir 18 aug. da skal jeg nemlig på utdrikkingslag og kan ikke være på to steder på en gang og vil veldig gjerne ha med meg begge deler hehe :D

slik er det å være rastløs hehe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

er veldig mange av dere som er født i 1981. jeg også, er andre svangerskapet mitt da!

bor i byen vi 3 + minsten i magen.

jeg går til aril kloster jensen på langbrygga og er veldig fornøyd med han.

han er en veldig flink lege!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også kjempefornøyd med Kloster-Jensen :)

 

Ikke meninga å gjøre deg usikker på Dr.Ruud, det var sikkert bare snakk om dårlig kjemi for min del da jeg var med kusina mi der. Andre kan jo takle ham mye bedre. Men jeg observerte at UL-apparatet hans så dårligere ut enn Kloster-Jensen sitt, så bildene var mer uklare. Det kan være det var fordi han brukte bare vann på magen i stedet for geléen også da.

 

Jeg er med på treff hvis jeg kan forresten, så klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Og der oppdaga jeg at neste treff er nå til lørdag, og da kan jeg ikke. Sover ut etter nattevakt, og skal treffe noen klokken 15...

 

Dere får ha det koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående treff 11 august...!

Det er ikke noen påmelding så jeg sletter treffet, men håper vi tar det igjen senere i august... noen som kan da :) ikke sant "the rose" :) -lille fulg, du blir sikkert også med :)

Ha en fin helg jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man bestille UL hos Kloster-Jensen selv? Eller må man ha henvisning?

 

Vann? Trodde det var ett poeng med å bruke gel jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du gjøre helt selv ja, du finner telefonnummeret hans på www.gulesider.no, feks. Sekretæren hans er kjempehyggelig :)

 

Det jeg har hørt er at geléen gjør det mulig å få bildene (mye) klarere, og Dr. Ruud mener på at den er så dyr og at vann funker like bra. Nå har jeg ikke hørt ham selv si akkurat det, og det kan være han har sagt det til kusina mi fordi han synes hun er forferdelig utålmodig som skal ha X antall ultralydundersøkelser i løpet av graviditeten, hvis du skjønner ;-)

 

Fortell meg hvordan det gikk hos Kloster-Jensen hvis du bestemmer deg for å gå dit da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...