Gå til innhold

Om en uke er jeg mamma!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg! Var på kontroll på Riksen i dag, er 2 dager på overtid. Og veeeeeldig lei... Legen mente at nå var det rett rundt hjørnet, men dersom det ikke har skjedd noe innen torsdag, skal jeg legges inn og settes igang.

Merket at jeg ble helt nummen i kroppen, har jo vært innstilt på at man kan gå to uker over tiden, ikke sant? Og plutselig så får man mer eller mindre bekreftet at om en uke er det over. Da har vi sannsynligvis fått babyen vår...

Sukk, nå er timene lange, gitt! Men samtidig er det jo både deilig og skremmende å tenke på at vi snart har den deilige lille gutten vår i armene... :-)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy da.. :)

Ikke for å skuffe deg, men har og fått beskjed om at det var rett rundt hjørnet en stund, har ikke skjedd noe. Men knall at du får komme til på torsdag. jeg skal inn på tirsdag.. :) :) Har på forhånd vært innstillt på å gå over tiden, så det gjør ventetiden mye lettere..

Lykke til. :)

Skrevet

Å. Gratulerer :-) Så heldig du er som får føde på riksen. jeg ville også dit, men havna på Ullevål for det var fullt.. Har ikke noe negativt å si om folka på Ullevål, men skulle jo selvfølgelig ønske at jeg hadde fått plass på valg nr 1.

 

har hørt at riksen stort sett er flinke med å "holde det de lover" så mest sannsynlig så har du babyen din i armene om en uke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...