Gå til innhold

har du ikke vært utenfor døren i dag heller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så daff... føler at jeg ikke gidder noe..har veldig lyst til å gå ut å gjøre noe...men jeg orker rett og slett ikke... problemet mitt er at jeg føler jeg ikke blir forstått...

når samboer kommer hjem fra jobb, og sier " har du ikke vært utenfor døren i dag heller??" ..så føler jeg meg dum..

er det flere som har det sånn...eller er det bare kjæresten min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke utenfor døren min jeg...eller, hadde jeg hatt en bil så jeg kunne kommet meg fra a-å, hadde d vært kjekt å være ute, men nei...

Å jeg fr også høre d ja..

Skrevet

Jeg er også sånn. Kan sitte inne en uke uten å være utenfor døren, hvis jeg henter posten så er det det eneste. Men jeg får ikke høre det da.

Jeg er vel egentlig sånn ellers også. Har perioder hvor jeg bare vil være inne.

Skrevet

min sambo får sjokk hver gang jeg er ute han.. og det er jeg jo hver dag.. i går da han kom fra jobb klippet jeg plenen og han kom løpende og sa nei nå må du komme deg in å slappe av..hehe.. jeg får klaus hvis jeg bare skal sitte hjemme.. men noen dager har jeg ikke lyst tilå stå opp engang..

skal bli godt å bli ferdig nå damer:)

Skrevet

Jeg er på jobb hver dag, men hvis jeg bare er inne å ikke gjør noe spes. så får jeg på følelsen av att samboern tenker: " du er ganske lat du..." Har tatt det oppmed han. Han sier att han ikke tenker sånn i det hele tatt!!!

Så da er det vel noe jeg innbiller meg da :-) ( litt hormoner ++++, he he he)

Skrevet

Har det akkurat likedan, vil utenfor døra men har ingenting der å gjøre egentlig.

ingen å dra til byen med, ingen å gå tur med osv. hva er da vitsen?

jeg sier til sambo at jeg føler meg ensom, og da får jeg bare: "hvordan tror du det blir når permisjonen starter?"

takk for oppmuntringen liksom

Skrevet

Er sånn for meg også. Noen dager er jeg bare nede og henter posten, og postkassene er strengt tatt ikke ute heller :P

Det er bare sånn! Samboeren din trenger ikke å forstå det, fordi han ikke kjenner det på kroppen slik du gjør, men han må bare godta at sånn kan det være når man går mot termin. Du får si til ham at du føler deg veldig dum når han sier sånt, men det er jo ikke sikkert at han mener noe med det da. :) Han oppdager kanskje bare at du er annerledes enn du pleier å være. Samboeren min aksepterer heldigvis at det er en del ting som er annerledes ved meg nå, og når han stiller spørsmål ved det, så sier jeg at det er nå bare sånn det er for meg akkurat nå, i alle fall jeg er ganske sliten, generelt, selv om jeg har dager hvor jeg har masse energi og "spretter" litt rundt.

Skrevet

Jeg får ikke lov av legen til å gå utenfor døren, så jeg har liksom mitt på det rene der. ;)

Skrevet

oi,trubbel,kan jeg spørre hvorfor? *nyskjerrig*

jeg er ute hver dag jeg..men hva man GJØR ute er jo en anna sak..hehhe,om man regner det å gå til og fra bila ute,så er jeg MASSE ute..hehhe

Skrevet

Har tegn på svangerskapsforgiftning, med høyt blodtrykk, ødem, proteiner i urinen osv.

Så den eneste "kuren" er å slappe av og dra ofte på kontroll.

Var på Ullevål i går, og skal inn igjen på mandag.

I helgen skulle jeg bare sitte på en stol i skyggen, sa legen. :)

Skrevet

jeeej=D i dag har jeg vært utenfor døren! gikk en tur og i trapper=D en tur som til vanlig hadde tatt et kvarter..hehe...klarte å dra den til en halvtime jeg=P

men det var masse tunge trapper da! hehe... er litt stolt nå!

fikk høre hvor flink jeg var når jeg fortalte min kjære om det også;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...