cherry coke Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 tar solarium(da mener jeg ikke en gang iblant) Bruker sminke bruker rensemelk og fuktighetskrem bruker myyye hårprodukter og bruker lang tid på badet? Bare nyskjerrig:)
* 5 om dagen * Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 tippa over litt kanskje...synes ikke noe om det, nei...
Butterfly_Flip Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Fotball tullinger det da sikkert. uff...
Libido- Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Solarium er greit av og til. Men ikke overdreven bruk. Sminke er kult på de som kjører den stilen. Ser mange frisør-gutter bruker det her i byen, på dem er det tøft. Helt greit at de tar vare på huden sin, men trenger ikke skryte av det på puben... ;-) Spørs hvilket hår de har...
grå :) Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 da ser jeg for meg en ung mann rundt 20, gjerne under. litt femi type som prøver å se macho ut, med skikkelig moteklær og mye smykker. ikke heeelt min stil egentlig er det jo fint at man tar vare på huden sin, men han skal jo ikke bruke mer sminke enn meg
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Hmm,mannen min bruker fuktighetskrem,skrubber kroppen,fikser endel på håret og alt dette tar litt tid på badet... Men han er langt ifra noen feminin dolledukke:) Kan jo se bilde på profilen min,tror jeg.
wirre;o) Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 polettbrune mannfolk med stripa hår! hjææææælp! tror jeg har tilgode å se mannfolk med sminke.. men mannfolk med ren hud er SEXY!!! myyye hårprodukter er ikke fint om en er mann eller dame, spør du meg. men det er jo liit allright at gutta er tøffe på håret da:)
SnupsaTupsa Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 jeg har en kompis som er sånn; og han er verdens beste venn(inne!) ;O) Har er VELDIG åpen homo-sånn at det lyser lang vei, ihvertfall om han åpner munnen hihi (sånn som han Adam i homsepatruljen feks). Tror ikke det hadde vært mannen for meg ihvertfall... litt klysete kanskje?! Kompisen til gubben var sånn, og jeg synes han var skikkelig Beckham-wannebe. Urk! Fikk overtalt gubben til å ta litt vare på huden sin en stund (skrubbe hver uke, krem en gang i blant) men det var det...
Mrs. Bouquet Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Passer seg nok ikke her som de fleste bor i campingvogn, og de aller færreste har speil så det med sminken blir nok ikke så pent.
Sololight Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Jeg liker ikke å se menn med sminke- da må det evt. være en eller annen kul ung fyr som har en spesiell stil. Sånn ut over det, tenker jeg litt "stakkars" når menn er solariumsbrune; de gjør det nok for å føle seg vel. Mye hårprodukter og lang tid på badet....noen av de havner litt i "stakkars-boksen" min igjen. Rensemelk og fuktighetskrem; de som tar seg tid til det er flinke... Det tenker jeg!
-stine og liam- Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 hmmm.. da begynner man å lure litt på hvem han pynter seg for?... jenter,deg,gutter eller bare fordi han har lyst:)) min mann bruker hår produkt,en øye krem og av å til får jeg lov å ta bort de mørke ringene rundt øynene hans med sånn kansiler,eller hva d heter.. bruker det ikke selv.. -gutter skal tenke på seg selv og være litt opptatt,men ikke alltid.. det gjør ikke vi jenter en gang:))
cherry coke Skrevet 3. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. august 2007 Bare sånn at det var sagt: jeg synes det blir ultra femi!! synes det er flott med pen hud, men når gutta har like mye "remedier" som meg på badet..æsj, det blir feil...Flott at gutta steller seg, men det er mye mer sexy når det ser litt tilfeldig ut..
Hot Midget ! Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 Tar solarium - liker det ikke Bruker sminke - NEI Bruker rensemelk og fuktighetskrem - Fullstendig greit! Ser ikke hvorfor det ikke skulle være det. Menn trenger pleie i huden de også. Bruker myyye hårprodukter og bruker lang tid på badet? - Hvis en mann har for mye kliss i håret er det ikke noe fint synes jeg. Når det er så bløtt at det ser ut som det skal dryppe;) Eller så stivt at det stikker deg ihjel om du tar på det,hoho. Ang tid på badet bør en kvinne bruke lengre tid enn menn!;p (vi har sååå mye flere grunner for å bruke lang tid) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå