Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 sånn uten å sjekke profil da!! hehe, kan vi ikke fortelle hverandre hvordan en ser for seg en person ser ut?
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. august 2007 Nei 3 innlegg?? Hvordan får jeg det til?? forstår ingenting jeg *litt flau*
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Helnøtt: Passe slank, rundt 165 cm høy med nøttebrunt kort hår... hehe
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Pike25 Slank, langt lyst krøllete hår
Gjest Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Pike; En litt rocka jente... Har noen tatoveringer, kort oppklipt hår. du er rundt 168 og en helt vanlig kropp. Håret ditt er farget mørkebrunt.
selfangerkjerringa Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 ka-ping: supersexy hot mama *knis* overtrøttdårlighumorikveld
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2007 Hehe, legg til 5 cm og blondt hår;) Jeg ser for meg deg Pike 25 med brunt halv langt hå (litt lenger enn skulder lengde) Ser også for meg at du ikke bruker i lass med sminke, veldig naturli men litt- Liten og nett rett og slett. Er jeg helt på jordet eller stemmer det?
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Siklerotte;Phehe siklende rotte?? neida, mørkt halvlangt hår, slank sånn ca 170??
Bettybu Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 "Siklerotte"... du ser vel ikke akkurat delikat ut.. men siklet rennende.. og direkte fra kloakken... Sleip og litt lur, og MANGE damer frykter deg!! og jeg da.???
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 alle hadde litt rett! hehe Jeg er 165 cm høy, ganske overvektig, lyst langt hår med fall og 3 tatoveringer... hehe Og ellers blid og glad! lol
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Siklerotte: En litt liten/lav jente.Mørkt kort hår,store øyne.Sikkert full av liv og med masse egne meninger:)
cherry coke Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 mammaen til odin og tiril: Lang flagrende rødlig hår, høy, slank og litt "hippie"?
Gjest Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Frykter meg? hahaha... Hva har jeg gjort for at de frykter meg?=P Bettybu; Du har mørkt hår som går litt over ørene.... Litt rund, og alltid et smil på lur. Brune øyne, og bruker en del sminke. ca. 162
cherry coke Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 mammaen til odin og tiril: Langt flagrende rødlig hår, høy, slank og kanskje litt "hippie"?
Gjest Skrevet 3. august 2007 #15 Skrevet 3. august 2007 Noe riktig;-) Har ganske mørkt hår, som er litt lenger enn halvlangt, slank... Men ikke heeelt 170... (skulle gjerne vært det men...) m til odin og tiril; Du er slank, har blondt hår og blå øyne. Du er faktisk så høy som 174 og er det man vil beskrive som normalt pen.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 3. august 2007 #16 Skrevet 3. august 2007 Hehe hippi? Hihi artig dinne tråden her;) Har langt blondt hår-kunne vært 5kg tynnere og e 165cm=)
Bettybu Skrevet 3. august 2007 #17 Skrevet 3. august 2007 Ikke mange damer liker ROTTER?? Ikke IKEA rotten til poden min engang... Rund og smilende.. men ikke resten...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. august 2007 #18 Skrevet 3. august 2007 Beth27 Kort brunt hår, sånn passe kroppsfasong, 1.71 høy
Arb.ledig husmor Skrevet 3. august 2007 #19 Skrevet 3. august 2007 beth27: rødbrunlig hår, delvis kort... Ca 170 cm høy og en normal kroppsbygning...
Gjest Skrevet 3. august 2007 #20 Skrevet 3. august 2007 Heheh... Noget feil;-) Men egne meninger har jeg og masse liv... Bæ; Du har krøllete hår, som er brunt. Du er ganske så rundt (les:overvektig) men har alltid en stort smil om munnen. Hun som serverer boller og saft.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 3. august 2007 #21 Skrevet 3. august 2007 Beth27: kort mørkt hår-slank og ganske lav:)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #22 Skrevet 3. august 2007 Jeg er den eneste rotten det går an å like;-D
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. august 2007 #23 Skrevet 3. august 2007 mammaen til odin og tiril: 30 med lyst langt hår og middels høy
cherry coke Skrevet 3. august 2007 #24 Skrevet 3. august 2007 Hehe...HELT feil) Er 175 høy og lang lyst hår, slank og skikkelig rockejente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå