Gå til innhold

Hvordan tror dere vi under nicka ser ut?


Anbefalte innlegg

Skrevet

sånn uten å sjekke profil da!! hehe, kan vi ikke fortelle hverandre hvordan en ser for seg en person ser ut?

 

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei 3 innlegg?? Hvordan får jeg det til?? forstår ingenting jeg *litt flau*

Skrevet

Helnøtt:

 

Passe slank, rundt 165 cm høy med nøttebrunt kort hår... hehe

Skrevet

Pike25

Slank, langt lyst krøllete hår

Skrevet

Pike;

 

En litt rocka jente... Har noen tatoveringer, kort oppklipt hår. du er rundt 168 og en helt vanlig kropp. Håret ditt er farget mørkebrunt.

Skrevet

ka-ping: supersexy hot mama

 

*knis*

 

overtrøttdårlighumorikveld

Skrevet

Hehe, legg til 5 cm og blondt hår;)

 

Jeg ser for meg deg Pike 25 med brunt halv langt hå (litt lenger enn skulder lengde) Ser også for meg at du ikke bruker i lass med sminke, veldig naturli men litt-

Liten og nett rett og slett. Er jeg helt på jordet eller stemmer det?

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Siklerotte;Phehe siklende rotte?? neida, mørkt halvlangt hår, slank sånn ca 170??:)

Skrevet

"Siklerotte"... du ser vel ikke akkurat delikat ut.. men siklet rennende.. og direkte fra kloakken... Sleip og litt lur, og MANGE damer frykter deg!!

 

og jeg da.???

Skrevet

alle hadde litt rett! hehe

 

Jeg er 165 cm høy, ganske overvektig, lyst langt hår med fall og 3 tatoveringer... hehe Og ellers blid og glad! lol

Skrevet

Siklerotte:

 

En litt liten/lav jente.Mørkt kort hår,store øyne.Sikkert full av liv og med masse egne meninger:)

Skrevet

mammaen til odin og tiril: Lang flagrende rødlig hår, høy, slank og litt "hippie"?:)

Skrevet

Frykter meg? hahaha... Hva har jeg gjort for at de frykter meg?=P

 

Bettybu;

 

 

Du har mørkt hår som går litt over ørene.... Litt rund, og alltid et smil på lur. Brune øyne, og bruker en del sminke. ca. 162

Skrevet

mammaen til odin og tiril: Langt flagrende rødlig hår, høy, slank og kanskje litt "hippie"?:)

Skrevet

Noe riktig;-) Har ganske mørkt hår, som er litt lenger enn halvlangt, slank... Men ikke heeelt 170... (skulle gjerne vært det men...)

 

m til odin og tiril;

 

Du er slank, har blondt hår og blå øyne. Du er faktisk så høy som 174 og er det man vil beskrive som normalt pen.

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Hehe hippi? Hihi artig dinne tråden her;) Har langt blondt hår-kunne vært 5kg tynnere og e 165cm=)

Skrevet

Ikke mange damer liker ROTTER?? Ikke IKEA rotten til poden min engang...

Rund og smilende.. men ikke resten...

Skrevet

Beth27

Kort brunt hår, sånn passe kroppsfasong, 1.71 høy

Skrevet

beth27: rødbrunlig hår, delvis kort... Ca 170 cm høy og en normal kroppsbygning...

Skrevet

Heheh... Noget feil;-) Men egne meninger har jeg og masse liv...

 

Bæ;

 

Du har krøllete hår, som er brunt. Du er ganske så rundt (les:overvektig) men har alltid en stort smil om munnen. Hun som serverer boller og saft.

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Beth27: kort mørkt hår-slank og ganske lav:)

Skrevet

mammaen til odin og tiril: 30 med lyst langt hår og middels høy

Skrevet

Hehe...HELT feil) Er 175 høy og lang lyst hår, slank og skikkelig rockejente:)

Skrevet

Hehe,ikke akkurat....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...