Gå til innhold

vond mage, er dette vanlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

knerten min i magen er voldsomt urolig, magen dirrer til tider og jeg har kynnere allll the time, men det er enkli ikke det jeg lurer på..

1. når jeg får kynnere så flater magen helt ut og det ser ut som hodet stikker ut på ene siden av navelen og rumpa på andre siden av navelen.. er dette et tegn på at han kan ligge på tvers?? er i uke 33 nå og vil helst at han skal vende ned snart..

2. det andre jeg lurer på er at jeg har så øm mage, spesielt oppe til høyre med ribbeina, er så vondt at det kjentes ut som eg har et stort sår innvendig.. er dette noe som kommer av mye spark på samme sted eller bør jeg bekymre meg???

huff,,, har lyst at babyen skal komme ut snart.. mye vondter etterhvert, og kan nesten ikke gå i det hele tatt nå pga kynnere :(

(sorry litt sytete....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen min ser akkurat slik ut den også...men jeg kjenner hodet nede der d skal være...helst...Jordmor har bekreftet at den ligger riktig vei også...

Vondtene oppunder ribbeina har jeg også..d tyder nok på at babyen sparker hardt mot dem...er d sånn vondt eller får du så vondt at du brekker deg eller blir skikkeli dårlig??

Skrevet

nei er mer vondt hele tiden faktisk! er som at man har veldig sår og øm hud og sånt, ribbeina har fått seg mange trøkker etterhvert men de har roet seg litt for magen har sunket litt...

håper bare ikke babyen lager noe skade på meg innvendig, det aller værste er når noen små trykker på magen der oppe, da vrenger eg meg i smerte... gu ka vi skal igjennom hæ.

Skrevet

Da er d slik aom jeg har...at d er ømt og småvondt hele tiden, men hvis nien tar eller trykker oppå så gjør d skikkeli ondt..aua

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...