Gå til innhold

Tidlig ul??


Oliver`s Mamma

Anbefalte innlegg

Flere som skal på tidlig ul?? Jeg skal i uke 8 ca..Er så redd de vil sette meg tilbake mange uker, slik jeg hører andre andre har opplevd..jeg vet vertfall når det måtte bli unnfanget, siden jeg ikke var med samb tiden før, da jeg var på reise...Men hørt at fosteret kan gå i dvale..Noen med erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg fikk akkurat gjort en avtale om ultralyd 23/8, når jeg er 6 1/2 uke på vei, fordi jeg har hatt 2MA og 1SA tidligere. Er veldig glad for at jeg får det, da føler jeg at jeg kan slappe mye mer av. Og om det ikke ser bra ut så vil jeg i hvert fall vite det relativt snart.

 

Jeg har aldri hørt om at fosteret kan gå i dvale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på tidlig UL når jeg er 11+2. Har vært på det før, og det var en fin bekreftelse på at det "var noe der". Det var også morsomt å skanne inn bildene, og sende de med når vi fortalte familien om forøkelsen som var på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alerede vart på to ul... Grav. testet gav ut positivt allerede i 3 uke å legerna trodde jeg var i 7 uke!!! Dem har ennå ikke sett noe foster men det ska ju ikke synas för etter uke 5!! Ska tillbake den 17/8 da er jeg 6+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...