Gå til innhold

Bruker mennene deres...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun boxer. Han har aldri eid en truse så lenge jeg har kjent ham hvertfall...

Skrevet

her i huset er det kun boxer. å ikke no ekkle hengslette boxere heller. men sånne fine tettsittende:)

Skrevet

mest boxer, men han har også fått litt dilla på de nye trusene, som er i sånn gammel modell... hehe....

 

liker best boxer jeg da.

Skrevet

Boxer, faktisk aldri sett han i truse! Heldigvis, hihi!

Skrevet

boxer ,han HATER truser..haha..hadde nok ikke fått han i en truse for betaling..

Skrevet

Boxer, men prøver å bruke Tight Speedo når han skal bade! Da setter jeg selvfølgelig ned foten.. he he.. På med shortsen! Av med Speedon!! :D

Skrevet

Bare boxere heldigvis, ellers hadde det ikke blitt mye hanky panky på han, hehehe!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...