vårspiren Skrevet 3. august 2007 #27 Skrevet 3. august 2007 Kun boxer. Han har aldri eid en truse så lenge jeg har kjent ham hvertfall...
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 3. august 2007 #29 Skrevet 3. august 2007 her i huset er det kun boxer. å ikke no ekkle hengslette boxere heller. men sånne fine tettsittende:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. august 2007 #31 Skrevet 4. august 2007 mest boxer, men han har også fått litt dilla på de nye trusene, som er i sånn gammel modell... hehe.... liker best boxer jeg da.
to+en til! Skrevet 4. august 2007 #32 Skrevet 4. august 2007 Boxer, faktisk aldri sett han i truse! Heldigvis, hihi!
Gjest Skrevet 4. august 2007 #34 Skrevet 4. august 2007 boxer ,han HATER truser..haha..hadde nok ikke fått han i en truse for betaling..
Gjest Skrevet 4. august 2007 #36 Skrevet 4. august 2007 Boxer, men prøver å bruke Tight Speedo når han skal bade! Da setter jeg selvfølgelig ned foten.. he he.. På med shortsen! Av med Speedon!!
SaftSuse *Overtid* Skrevet 4. august 2007 #37 Skrevet 4. august 2007 Bare boxere heldigvis, ellers hadde det ikke blitt mye hanky panky på han, hehehe!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå