Gå til innhold

Dere som gir tran...


ifie

Anbefalte innlegg

...hvordan gir dere?? Gutten min sikler bare alt ut igjen! Har prøvd å helt det i han rett før jeg dytter i han puppen. Det funker, men da lukter vi jo tran begge to...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde først å gi med skje, men da kom det meste ut igjen. Kjøpte en gangs sprøyter på apoteket, så nå sprøyter jeg det inn i munnen. Dette går veldig fint! Mye mindre søl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd alt: Sprøyte, skje, pipette; Resultatet er likt, han bare velter det rundt inne i munnen og sikler det ut gjennom ene munnviken ;)

 

Hehe, han svelger stort sett bare maten han får fra pupp, gutten min. Vi sliter med å få han til å ta flaske også.. Så nå gir vi vitamin d-dråper, det går ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok med oss en liten kopp fra sykehuset, sånt beger man får piller i. Er milliliter-merking på den ene siden. På sykehuset viste jordmor oss hvordan vi skal gi melk med kopp. Vi gjør det samme med tran :)

 

Her kan du lese en god forklaring på hvordan koppmating foregår.

http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=42

 

Vi pleier dessuten å legge noen tørk med dopapir i halsgropen før vi begynner, for det hender jo det renner ut her også... Dessuten tar vi av henne klærne, for det blir stygge flekker og lukten går ikke ut før etter minst fire vask. Ganske lett å huske å gi henne tran, siden vi tar det rett før kveldsbadet og vi bader henne jo hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...