Gå til innhold

Litt frustrasjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få ut litt frustrasjon...

Har en veninne som alltid skal vite alt og fortelle meg alt om hva jeg har i vente med babyen min, men som alikevel ikke vil jeg skal ha ting som er 'bedre' ann hva hun hadde til sine små!!

Først var det snakk om bilstol. Jeg kunne få låne hennes. Men når jeg snakket med henne litt senere og fortalte vi hadde kjøpt stol, sa hun: "Hvorfor bruker du ikke bare bag med sikkerhetsnett???" Å når jeg fortalte at jeg aldri kommer til å bruke dette pga faren ved en kollisjon, sa hun ingenting.

Etterpå snakkte vi om vognpose. Jeg sa først jeg ville ha voksi-pose. Da var hun kjempeuenig, og mente min vogn var aaaaalt for liten til denne posen. Men om HUN skulle hatt en baby til, skulle hun hvertfall ha lammeskinnspose!

Noen dager senere så bestemte vi oss for å se på lammeskinnsposer, og endte med å kjøpe en sånn til vår baby. Da ble hun snurt, igjen!! For da var disse posene plutselig farlige, babyen kunne sette lammehår i halsen..

Forstår ikke vitsen med å si det ene den ene dagen for så å være totalt imot det så snart jeg har noe hun kunne tenkt seg, eller så snart jeg ikke gjør som hun vil..

Litt uintressant innlegg, men måtte bare få ut litt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

himmel så teit! hun er rett og slett sjalu hun! og sikkert veldig redd for at du skal komme og gjøre en bedre jobb som mamma enn hun sjøl..og enda verre,kanskje oppdage at hun ikke er feilfri på barn;o)

Skrevet

oh do we not love besser-wissere.... yee!!! kan ikke si noe mer enn eg føler med deg og så langt du klarer så hev deg laaangt over det! tror nok neppe lammeskinnsposene hadde vært på markede om det var kvelingsfare og heller ikke nettene til bilen hadde vært lov om de var utrygge. Gjør slik du selv vil og ønsker og bare nyt at du selv ikke er en besser wisser... man - we love them he he :D

Skrevet

Ja tror også dette ;) blir litt frustrert.. For jeg er ikke matrealistisk på noen vis, selv om jeg er kvalitetsbevisst. Det har egentlig alltid vert sånt, samme når jeg fikk vogn av sambo. Jeg husker når hun fikk sin første, så ville hun ha emmaljungavogn, men så var simo vogna billigere, så hun fikk den. Så min emmaljunga var heller ikke god nok. Ser ikke poenget, for min del synes jeg det er mye enklere å glede seg over hva andre har og får!

Samtidig så sitter hun med input om navn vi bør velge. Da jeg sa at vi hadde jentenavnet klart (Melina), sa hun: "Herregud, det har jeg aaaldri hørt før!! Jeg hadde tatt Aurora, hadde jeg vert deg!" hallo?? Det er vel vi som bestemmer?

Menmen, hun er for all del en god veninne så lenge vi ikke snakker om min baby;)

Skrevet

Hehe, enig med deg so-exited ;) Bedrevitere finnes det nok av her i verden.. Skal klare å stå ut med maset;)

Skrevet

kanskje bare greit å unngå samtaleemnet på dager der lunten er kort :D kjenner du hormonene strømme en dag så får du ta "alt" du har spart på he he... :D men godt å få ut litt frustrasjon sant :D :D

Skrevet

Der sier du noe;) kjenner enkelte ganger at jeg må lette litt på trykket, selv om jeg er i et upåklagelig bra humør idag :)

Skrevet

Hehe.. Har en venninne som er likedan omtrent. Husker da jeg fikk min første, da hadde jeg kjøpt inn en del helsetepper. Hun maste sånn om at det var bare tull, og at hun hadde en hel haug som hun hadde fått, og at hun aaaldrii brukte de. ja, ja, jeg brukte de mye jeg, og brydde meg ikke om det. Så begynte vi å gå en del turer sammen, og jammen meg så brukte hun helseteppe hver eneste gang vi gikk på tur. Merkelig skrue..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...