zethaline Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Tok gravi test idag som viste positiv og mens venter jeg først på søndag 5.aug.altså er jeg fullgått snart 4 uker.så her kommer et ? jeg håper jeg kan få svar på.En venninne spurte om jeg var helt sikker på at jeg ikke var lenger på vei.f.eks 8 uker????er det uvanlig og ha halsbrann,kvam og vonde pupper i 3-4 uke??Jeg tok en test i MIN uke 3 som da var neg.Burde ikke den isåfall være positiv m jeg hadde vært lenger på vei????HÅPER NOEN KAN SVARE MEG
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Nei, det er IKKE uvanlig å ha vondt i puppa allerede i uke 3-4! Jeg testa positivt allerede i uke 3+1, men kunne sikkert testa pos 3-4 dager før pga ekstreme vonde pupper!!! Kvalmen fikk jeg noen dager senere og halsbrannen kjenner jeg antydningen til nå.... Men hvis du tok negativ test i din uke 3, så er du nok ikke lenger på vei nei!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Jeg hadde voksesmerter helt fra unnfangelsen, og var dødstrøtt og hadde mye press på blære og mista melka (amma den gangen) med engang, så kroppen kan reagere dritfort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå