mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Snekkeren har pakket sammen og reist, ny snekker er innen rekkevidde. Vi kan sikkert flytte inn før jul..... eller hvem vet, kanskje før...hi hi hi hi. Tar ingenting for gitt lenger. Men som mannen min sa: en gang måtte vi møte motstand også........ Men først skal vi male der vi kommer til. I dag har vi kjøpt maling til hele huset (innvendig) og det ble ikke mer enn 3500,- Er ikke det billig da??????
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Kanskje de glemte å slå inn noe, var jo så mange spann..... Var på byggmakker...ups, skal kanskje ikke reklamere her....
♥Snulder Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Hehe.. det var ikke reklame... Det var FAKTA!!
dritgrei hei hei! Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Det var jammen meg en gladnyhet!!! Du skal se det blir konfirmasjon i nyhuset da ;-)
Karomamma Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 GRATULERER, lurte på om vi måtte ut og etterlyse deg snart. Men da kommer du vel på nett til jul i hvert fall Eller?
Maud Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Gratulerer! Det var på tide. Lykke til med maling.
Reveenka Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Jeg synger om ting som har hendt meg - så navna må jeg jo ha med! Grattis med ny snekker og billig maling!
Gjest Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 grattis =0) endelig kvitt "hurtigsnekkern" dere kan snart få flytte inn i etterlengta hus.tenk deg det du ;o) malinga var billig,det syns jeg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Det var da jammen på tide!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper han andre har litt raskere gir da:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå