Småbarnstreff Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Pakket en liten trillekoffert i god tid, tre uker før termin eller noe sånt. Alt var pent brettet og ledninger til mobil og kamera lå pent surret sammen i en egen lomme. Og hvordan ser den så ut 2 dager før termin? Alt er bare slengt rundt, har jo vært nedi der og lånt klær... Tom deodorant, gadd jo ikke å kjøpe en bare for å ha noen dager på sykehuset. Får rydde i kofferten i morgen, det ser jo ikke ut som det kommer noen baby likevel...
Mammaaaaaa Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Hehe det har eg og klart;) Alt var pakka og klart for en mnd siden og nå er det kun klær til babyen igjen... Må vel tenke på å pakke den igjen snart! Termin på tirsdag.
spireliten Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 He he..ja blir nok litt frem og tilbake tenker jeg
Gjest Ut på tur Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Av samme grunn har jeg ikke pakka. Har jo ikke så mye klær at jeg kan pakke bort klær for 2-3 dager sånn lang tid i forveien... jeg prøver bare å ha reine klær hele tiden jeg....
nr 2 i oktober? Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 jeg pakka også så tidlig, og så la jeg bagen i bilen. har ikke rørt den siden... mange av klærne jeg har hatt lyst til å bruke, men har latt være...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå