Reveenka Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 og så kommer jeg og da blir det heeeeelt stille.... Dårlig gjort!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Her er jeg!! Lykkelig over at snekkeren har blitt komandert bort fra huset vårt.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Midsomer Murder vettu!!! Kommer tilbake!
Reveenka Skrevet 3. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2007 Må visst stikke selv jeg! Gubben syns jeg er skikkelig uselskapelig.... Men kommer igjen i morgen, det er en del innlegg jeg skulle ha svart på! c",)
♥Snulder Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Det er jo bare så vidt vi ser snurten av svansen din før du stikker igjen!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 tre kvarter for sein kan jeg se, men innom er jeg... hei hei reven! jeg tror vi må ha en klesbrettekonkurranse om ikke lenge ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Og jammen var det spennende i dag ja:-)
Karomamma Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Sorry altså, jeg måtte mekke på noen bilder og legge ut det kule stereoracket til Karopappa på Finn.no. Det har vi IKKE sett, he he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå