Gå til innhold

Etterlysning!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen sett en musebamse lik den Minimais har? Den er av merket "mexx", og har knitrestoff i kroppen. Se bilde her:

http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/439411/offset/14

Minimais elsker bamsen sin så høyt... vi har prøvd div. erstatninger, men de blir visst aldri fullgode kosebamser, bare halvdårlige stand-ins :( Derfor hadde det vært greit å hatt en ekstra, jeg går rundt i konstant frykt for å miste den ene vi har...

Jeg prøver altså desperat: har noen sett en musebamse???

Kan noen hjelpe meg å skaffe en ekstra til Minimais?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minsten fikk ei slik fra Mexx av mormor, men han har ingen forbindelse med den, liggerb bare i senga hans, jeg kunne ha solgt den OM dere hadde mistet, men synes det blir tungt å gi bort noe minsten har fått av mormor, kjenner samvittigheten tar meg nå, MEN si fra om dere mister deres.

Og er det ikke mulig å få mexx til å skaffe slik?

Skrevet

Har tenkt tanken ja... prøvd å lete på nett etter mailadresse til mexx, men har ikke funnet stort annet enn butikk-oversikt for voksenklær :( Vet du hvor jeg kan henvende meg kanskje?

ps: TUSEN takk for tilbudet!!!!!

Skrevet

Siden min kusines beste venninne jobber med Mexx barneklær, kommer jeg herved til å rette dette spm videre til henne om det er ok? :-)))

Skrevet

Hvor i landet bor du, de har mexx barneklær på glassmagasinet i oslo.

Går også an å ringe en mexx butikk for voksenklær og spørre der hvor i landet de har mexx barneklær. Mener kanskje fru lyng har mexx klær?

Skrevet

En_av_hver: jeg siterer mamma'n til Brumlemann fra Hakkebakkeskogen: "hvis du kan greie dette, vil du være vår beste venn!"

*klemmepåEn_av_hver*

Skrevet

Jeg bor i Ytre Langtvekkistan (et sted i Midt-Norge), langt utenfor allfarvei og LAAANGT unna alt av butikker som selger mexx... kjøpte Musebamsen mens jeg fortsatt bodde i Trondheim, rett etter jeg hadde vært hos legen og fått bekrefta at jeg var gravid :) Hver gang jeg er ute og reiser og finner en butikk med mexx-ting/klær spør jeg om de vet noe. Hittil har jeg ikke engang fått tips om hvor jeg skal henvende meg :/

Skrevet

Da skal jeg holde dere oppdatert:-) Fikk beskjed fra min kusine om at denne venninnen er på ferie, men kommer hjem på mandag. Hun vil øyeblikkelig bli overbrakt min henvendelse tjihi:-)

Skrevet

Jeg kan prøve å ringe ned til glassmagasinet i morgen og etterlyse denne bamsen, hvis de har den der, så kan jeg dra ned å kjøpe den for deg ;O)

Skrevet

Her jeg bor selger Reflex barneklær Mexx for barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...