Gå til innhold

Psssssssssssst se her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ide.

Hva med en tur til byen, god mat gode drikker og dans etter fødselen?

Ja, jeg vet det er lenge til men, vi kan jo glede oss til det;)

Vi må jo feire denne spesielle og gledelige perioden vi har vært gjennom, eller hva synes dere?

Tid: vi avtaler etter jul, jeg har fått ny termin 06.01.008.

Hva med dere andre Bergensere?

Sted: det må være i Bergen

Noe inspill hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tur på byen med nyfødt barn hjemme?

Skrevet

Ja, hvis alt er bra er det vel ikke skadelig med en liten tur til byen. Man kan jo pumpe melken og noen fedre er like gode som mor, når det gjelder omsorg. Det er i allfall min. Godt erfaren og flink er han , når der er sagt er det ikke sikkert at alle har det samme mulighet til være med. Det er bare en positiv tanke fra min side:)

Skrevet

noe galt i det da...folk må jo bestemme det sjøl når de vil gå ut.dessuten er man to om en baby somregel og da kan vel pappa stille opp om mor vil ut og kose seg med en venninne eller fler etter 1 år der hun har sett han gjøre det.

Skrevet

helt alvorlig.. ja greit... det er helt opp til hver enkelt.. men jeg skal love deg en ting.. når du har fått ungen din i armene,. så er det ikke by tur som svirrer i hodet ditt med det første. og er det det.. så bør du gå og få hode ditt sjekket. greit når det har gått noen mnd. men hallo??? voks opp.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg! Jeg har gjort det selv og det var deilig å føle at man er seg selv og at kroppen fungerer som det skal;)

Og ja pappaer kan være like gode som oss. Min synes det er greit at jeg kommer meg en liten tur ut.

Jeg er ikke utegående selv, men en tur etter veloverstått fødsel skal jeg gjøre;)

Skrevet

er jo ikke det første man tenker på men når det har gått en mnd eller to må det være lov og ta seg en tur.dessuten er det jo mange menn som feirer barnet med en bytur med gutta mens mor ligger på barsel enda.det gjorde vertfall min mann da jeg fikk første.

Skrevet

Huff, nå begynte vi med anonym frekkheten igjen. Nei jeg er ikke i hommør til kranling nå jeg tror jeg går og kose meg med konfekten min, for jeg er alt for godt hommur til å lese meningsløse frekke innlegg hi hi

Skrevet

Er ikke bergenser selv, sa ville uansett ikke kunnet ha vaert med. Men reagerer paa den tendensen man har i Norge for aa sette en mal for alt. Det er ikke kun en riktig maate aa gjore ting paa. Noen forsvinner inn i ammetaake, mens andre ogsaa har et oye ut mot verden tiltross for at en har en liten baby aa ta seg av. Vi som allerede naa er saa opptatt av graviditeten, blir helt klart enda mer opptatt av den lille naar den kommer. Det betyr ikke at en liten tur ut paa byen kan gi litt etterlengtet overskudd i en ellers travel periode, og at ikke babyen kan vaere med bare pappa en liten stund.

Skrevet

Høres kjempe kos ut..hvertfall med god mat.

Bebisen kan klare seg med pappaen nokken timer, det går fint!!!

Mange gode plasser å spise.

eg har foreløbig termin 17januar, men har ikkje vert på UL endå.

Skrevet

hadde blitt med om jeg hadde bodd i bergen:P

Jeg har allerede en avtale med veninna mi om å dra på byen og danse og kose oss med en gang jeg føler at jeg klarer etter fødselen! Har ikke tenkt å drikke og heller ikke tenkt å være ute til kl 4 om morran men det må være lov å kose seg litt!:)

Synes ideen din var kjempe bra!!! Håper dere som gjør det koser dere, håpe rjeg kan få med noen fra en eventuel barselgruppe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...