Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 noen som klør i brystene og er det noe man kan gjøre med det? mine klør veldig og i det siste har det vært litt gul-hvitaktig "skorpe" på brystvorta. hva i all verden er dette? er bare 15+4..
de tre bukkenebruse Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 hei:) det at brystene dine klør er nok det at de vokser:) mine klør og de har vokst ut av en el bher hehe... den gul hvite skorpen er nok råmelk, ikke noe farlig:)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Neida du er ikke alene om det. seneste idag ble jeg ledd av for jeg satt i sofaen og klødde noe så inmarri:) ømme, varme og såre er de og. dette er ikke så gøy for typen heller, for han liker å kose med de
snurkelurke Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 ser på andre innlegg at folk peller det bort. det hvite altså.. skal man gjøre det da? blir gal.. og syns det er litt tidlig...
MC81 Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Vil nesten bare takke deg for at du skriver noe om det. Du beskriver det akurat slik jeg har det. Var godt å se at det var ok og at det hvite ikke var noe farlig!
mimmitiltre Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 hei jenter, trodde jeg skulle bli gal av all kloeinga!! Satt i sofaen og kloedde som en gal, men naa etter 2 uker har det gitt seg!! Helt fantastisk!! kommer og gaar i perioder tror jeg, og ja tror det er fordi de vokser:) og vokser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå