Pittamitta Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Har ikke erfaring,ser for meg noe goretex sko greier.Men MÅ være kette og gode og varme.Noen med tips???
2 søte små gutter Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 De aller fleste skoene jeg har hatt hvertfall har vært gode, det som gjelder er å finne en som passer til barnets fot. Skoene er ofte litt ulike, og mitt barn som har ganske brede føtter passer rett og slett ikke oppi en del av skoene. Prøv derfor alltid flere par før du bestemmer deg er mitt råd.
Pittamitta Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Ja ,må self prøve,Tuppa har bred fot,hvilket merke har du brukt og hvor selges det?
2 søte små gutter Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Hadde pony første vinteren (kjøpte det hos en av de store kjedene husker ikke helt hvilken), i fjor husker jeg jammen ikke helt hva vi endte opp med..... (litt gullfisk hukommelse, ja..)
Pittamitta Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 He,he men takk for at du gadd å svare likevel:-)
bente69;) Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Vi hadde Sorell i fjor til snuppa, de var knall gode. Varm på beina hver dag og ikke våt. Knall gode vintersko, mange på disse sidene har rost de vinterskoa opp i sky:)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Vi bruker Ecco goretex til mini,og er kjempefornøyd med de
Katja Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 På høsten brukte jeg Timberland "fjell"sko på mine, stødige sko, som går litt opp over ankelen, og de er vanntette. Finnes både på sportsbutikker og vanlige skobutikker. SmartClub har de ofte billig. På vinteren sverger jeg til Sympatex eller Gore-tex, er så mange merker, er bare å ta henne med til en skobutikk å prøve den som er best på foten hennes. Hvos hun har høy vrist, har jeg god erfaring med Ponny (sympatex) og Viking (Gore-tex)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå