selfangerkjerringa Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Ville bare gi en klem og beklage at jeg dro igang en diskusjon på den tråden du vet idag... var overhodet ikke meninga mi, du traff bare så inderlig godt siden jeg nettopp hadde ropt til Lilletrollet (som forøvrig IKKE kalles troll fordi hun er slem, men fordi hun er så søt)... håper du så unnskyldningen min i selve tråden. altså: *KLEM*!!! forøvrig er jeg helt enig i at det er helt unødvendig å banne til barna, og kalle dem stygge ting rett oppi fjesene deres. I hvert fall hvis det er snakk om en baby... at det går an å klikke på en 3-åring i trass-anfall tror jeg faktisk alle er i stand til - men de få gangene jeg gjør det så kaller jeg henna aldri stygge ting. Det verste jeg har sagt er noe i den duren: "nå er du ikke mammas snille jente, nå oppfører du deg faktisk som en skikkelig drittunge. Hvor er Lilletrollet mitt blitt av?"
lenej :o) Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Akkurat det eg mente!!! å, så deilig at du skjønte de andre sin meining om meg drit eg no i, men deg "kjenne" eg no, kjenne ikke de anonyme merkelige på småtroll, så.. jeij! *klem til deg å* du e tøff du!!
selfangerkjerringa Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 Puh... da fikk vi oppklart det i hvert fall takkogtakk for skryt forresten! Men føler meg ikke særlig tøff akkurat... mer tygd og spytta ut igjen Gleder meg enormt masse til å ta med jentene til svigermor om ei drøy uke, hun skjemmer meg bort med barnepass, nybakte rundstykker, skryt og kos
lenej :o) Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 å, hørtes herlig ut!! du er heldig du. eg er hjemem hos mamma å pappa no, det er godt med barnefri, ja enda eg har jonah med..!
En_av_hver Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Måtte bare smette inn her med en liten kommentar; virker på meg som om du er en person som fortjener alt det der ka-ping; barnepass, nybakte rundstykker, skryt og kos!!! KOS DEG!!! :-)))
selfangerkjerringa Skrevet 3. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. august 2007 nå blir jeg nesten flau her... men tror jeg velger å suge til meg de positive kommentarene vilt og uhemmet Tusen takk, jenter! Er ikke så verst dere heller da, hehehe
selfangerkjerringa Skrevet 4. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. august 2007 fine rødhette! Gleder meg sånn til å treffes snart Svigermor har allerede tilbudt seg å passe ungene så jeg kan ta en tur oppover til deg og gullemor
rødhette* Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 Gleder meg jeg også Vi får begynne å se på datoer ganske så snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå