OsloMor Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Reflex-regntøy på tilbud på BABYSHOP til 199 kr!! Kunne ikke passet bedre når Store-snuppa har vokst fra regntøyet sitt!!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Hmm.. Jeg som akkurat kjøpte det til full pris...
1stor1liten =) Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 jeg kjøpte nå i uka til 299.. jaja, da er det ihvertfall i hus.. lurer på om det er flere mønster på alle butikkene? fant lilla med sommerfugler på i kr.sand. har bare sett de rosa/mørke før
OsloMor Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 Det er en butikkkjede, muligens jeg de har nettbutikk også. Jeg hadde også kjøpt til full pris, faktisk et til 400 kr med noen striper og greier. Egentlig ikke sånn jeg ville ha, men jeg fant ikke de vanlige med solen på. Det var for stort, så da jeg gikk for å bytte det så byttet jeg i det idet jeg ville ha og fikk 200 kr tilbake. FORNØYD med det ja ;-)!
En_av_hver Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Her kostet det lilla med sommerfugler 100 kr mer enn det to-fargede.....
OsloMor Skrevet 3. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2007 altså bare det "vanlige" med solen på som er på tilbud, men jeg synes det er finest egenlig. (Selv om den med sommerfugler også var KJEMPE fin:-0 )
1stor1liten =) Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 okay.. kanskje jeg fikk det på en måte litt billig allikevel da.. har litt sommerfugl dilla for tiden =)
Mamma2OO5 Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 hvor lenge varer det? til det blir tomt? Er det noe bra da?
En_av_hver Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Jeg syntes også det var såååå fint. De hadde ikke str til snuppa desverre:-( Betalte du 299 for det?
1stor1liten =) Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 jeg betalte 299 for det med sommerfuglene ja..
En_av_hver Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 Da var du nok litt heldig alikevel ja, det koster opprinnelig 399,- ;-))
Gjest Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Det er august-tilbud så de har nok endel av de igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå