Gå til innhold

HVA HAR VÆRT DITT BESTE BARNEHAGEKJØP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da mener jeg ting som har vist seg å være helt uunværlig liksom.

Selv sverger jeg til

*Reima tec dress,

*janus ull

*bamse regnesettet fra Lindex.

Bruk tråden til å komme med forslag på alt fra hva slags innesko barnet har, til matbox, til..ja..kom med dine beste kjøp! Gjerne med link til evt nettbutikker!

Let the tråd be long and interresting :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg ikke kjøpt så mange barnehager ennå.....

Men mitt beste kjøp av utstyr til poden...??? Syns igrunnen Exit-dressene, som har hatt god passform har vært godt kjøp! Som sikkert nemnt før, kan ikke fordra dresser med tykt teddyfor (Spar Kjøp) til (spesiellt) små barn... Og at poden fikk vintersko som passet han der og da... ikke om 4 mnd...og til neste år. En på 1,5 år behøver ikke å snuble ekstra pga store sko!!!

Skrevet

reima tec dressen og ecco vinterskoene

Skrevet

de derre merkelappene fra askeladden. de gjør at unga faktisk får beholde alt utstyret jeg sender med dem...

Skrevet

Reima tec høstdress og vinterdress,Reima ulllue med hals, ecco vintersko og sandaler..

Skrevet

Reflex regntøy.

Og vinterdresser med tynt, fast for.

Samme for meg hvilket merke det er, syns ikke Reimatec er bra i forhold til prisen, men signerer hun over her som ikke liker dresser med tykt teddyfor.

Jeg sverger til glatt, tynt og fast for i dressene, lettere for ungene å få på, pluss at de slipper at teddyforet fungerer som borrelås som klærne, så alt blir klumpete og ekkelt.

Ellers så liker jeg tynne strikkeklær. Ikke tykke, klumpete.

Mine unger har ulltøy strikket i babyull ennå (de er 6 og 8 år), det varmer godt og er mykt og deilig å ha på under andre klær. Anbefales.

Skrevet

Hei..

Matboksen i fra Tupperware er et "must" her i huset.

Kjøpte en til 1.mann som er 5,5 år nå,og boksen er like

fin enda,etter uendelig mange ganger i oppvaskemaskina :o)

2.mann startet bhg-karriere på onsdag,med ny sekk

og ny Tupperware matboks ;o)

Skrevet

Det beste kjøpet er vel vinterdresser jeg kjøpte på Domus (de har samme på coop ops, noen av varene hvertfal) Til mista kosten den 99,- til hu største 199,- og de har slåtte Reima ned i støvnene her i huset hvertfall. Har de før, og disse kjøpte jeg for hjemme dresser siden jeg ikke gadd å dra frem og til bake, men de ble i barnehagen. Og jeg fikk skryt av de i barnehagen for de holdt varmere enn reima og de andre. Tørre var de også.

Vinddressene jeg fant på EuroPris for to år siden var også geniale. Ungene vassa i vannet til livet og var helt tørre inni. Gode og ypperlig passform.

På Nille fant jeg noen bittesmå plastbokser. Tre i settet. To små og en litt større. De har ungene hatt frukt og de har vært så stolte over den lille boksen med litt frukt. Litt frossene bringebær, druer eller noe. Selv om de har hatt frukt i barnehagen til andre måltid har de kost seg stort med den lille boksen. De har blitt sure når de ikke har hatt det.

Ungene synes det er veldig stas med matbokser som ikke alle andre har. Så har funnet noen blikkmatbokser på Äleens og litt forskjellig. Hjerte. En bil som det var fylt sjokolade med i en gang i tiden. Noon Stop tog osv.

Skrevet

JA!

De matboksene er supre! I tillegg til at de er utrolig slitesterke, er de så store at det fint går yoghurtboker oppi også, og til og med epler og pærer får plass oppi. Rett og slett supre.

Skrevet

Troll dressen og

Gore tex skoene er desidert de beste kjøpene jeg har gjort.

Skrevet

Finnes det noen nettside hvor jeg finner de matboksene?

Skrevet

Hel dress i tynn fleece fra Cubus til å ha under vinterdressene. De har også gensre med høy hals og glidelås i halsen fra samme merke. (lurer på om de ikke heter Peanuts eller noe sånt). Jeg digger disse dressene og gensrene!

Et meget bra kjøp spør du meg ;-)

Også syns jeg Refleks regntøy er supert!!

Og de refleks vottene som er vanntette utenpå og med fleecefor inni.

De er supergode :-) Har kjøpt noen sånne på Europris også, men de er IKKE gode, de er ikke skikkelig vanntette.

Skrevet

Reimatec+ dressen

Reflex-regntøy

Tinyzone-skinntøfler

Ullbodyer fra Tom & Trine (sparkjøp) -de tåler mange vask

Janus ulldress (både hel og todelt)

Skrevet

Kaffekjerringa

Jeg har også hatt de tynne fleeceklærne, de likte både jeg og ungene godt. Var praktiske på ikke alt for kalde dager.

Også var de fine i tillegg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...