Gå til innhold

Er mannen deres oppe om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en kjempe snill gutt på 4 mnd nå. Vi har kun hatt en natt der vi var våken hele natta pga skriking. (han hadde vondt i magen)

Ellers om natta normalt vokner jeg av at han "roper" på meg og vil ha mat. Spiser og sover videre. Han gråter ikke og er veldig grei. Derfor har ikke jeg sett noen grunn til å vekke pappaen. Han sover nå på eget rom, og jeg er oppe og mater ca kl 2, 5, 7. (noe jeg forresten syns er ofte når han er 4 mnd? Legger seg kl halv 9) Jeg blir veldig trøtt av slik avbrutt søvn.

Har tenkt kanskje å pumpe litt melk og få mannen min til å gi, Problemet er bare at han ikke vokner når han "roper" og det er såpass mange ganger i løpet av natta, og han skal tidlig opp på jobb neste dag.

Det var denne drømmen om en hel natts søvn da. gjeeeeeesp. Hvordan har dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med minien her nå,som jeg ammer,er det bare jeg som er oppe.

Med storebroren,som fikk mme,var jeg oppe i ukedagene.

I helgene tok vi en natt hver.

Minien her er også 4 mnd og spiser 3 ganger om natta,men er ikke noe fast tidspunkt på når han spiser..

Da han var mindre spiste han 2 ganger om natta,og det var bedre ja.

Merker det godt att jeg er oppe 1 gang mer om natta nå enn da det bare var 2..

Skrevet

Mannen min er oppe om natta, men det er foran den J**** PC'en.. :(

Siden jeg har puppen er det jeg som står opp om natta også. Gleder meg til jeg kan sove litt igjen..

Skrevet

Mini får MME, og i ukedagene da sambo jobber, tar jeg matinga. I helgene tar sambo nattmatingen ;)

Han legger seg kl 22..Våkner kl 04.00,får mat og sover da til ca kl 07.30.

Han er 2 mnd.

Skrevet

jeg føler liksom ikke at jeg skal klage da, når jeg har en slik snill unge som det ikke er noe styr med: Er bare at jeg er vandt med mye søvn og trenger mye søvn. Men mannen min er snill og står som regel opp med gutten i helgene da når det passer seg, slik jeg kan sove litt ekstra. Vi får vel bare holde ut. Er jo min "jobb" dette her nå, derfor vi har fått "fri" et år så vi får tatt oss av disse små-nurka våres....

Skrevet

Gutten får mme og nå i ferien har vi delt på annenhver morgen. Er 4 mnd og sover fra kl 19 til kl 06-07. Med mating kl 23. Når mannen min jobbet tok han ofte hele helgen eller vi delte på det annenhver dag. Må bare si at jeg har hørt fra veldig mange venninner at mennene deres ikke våkner av babyens gråt. Hmmm...ikke helt overbevist om dette jeg da. Enkelt å "feike" at man er i dyp søvn....jeg og min mann synes ihvertfall at man skal dele på det, spesielt når mor står opp hver dag i ukedagene...så hadde jeg hatt en slik mann så tror jeg at jeg hadde dyttet ham våken. Hver må jo gjøre som de vil men ihvertfall innimellom bør de stille opp.

Skrevet

Jeg er oppe i ukedagene når mannen min jobber.

I helgene når han har fri deler vi på det.

Skrevet

Tord og Bollebea

Du sier gutten din skal ha mat klokken 7, når står han opp om morgenen da? Min gutt spiser i 7-tiden, og av og til lurer jeg på om han egentlig vil stå opp da... Vi står opp i ni-ti-tiden, og da er han dritlei...:)

Skrevet

samboern min lo da han så overskrifte... det gener har jo ikke jeg sa han.. he he

men jeg våkner av gammel vane om han skal ha smokk.... ammer ikke på natta lenger...

:=)

Skrevet

vi bytter litt på vi, ettersom hvordan morgendagen er, og hvem som er mest sliten.

som regel legger vi oss ikke før siste mating (mellom 24-01) og så er det mating i fire-femtida(noen ganger ikke før seks-sju) når mini våkner på morgenkvisten tar jeg henne oppi senga og ammer liggende, da sovner hun som regel og sover til ni-halv ti ved siden av meg.

nattmaten får hun som regel på flaske, enten pumpemelk eller mme, litt ettersom hvordan produksjonen er.

Skrevet

Sånn som deg.... Gjeeesp....

Skrevet

Dersom det bare skal mates (ti mnd og spiser iallfall en gang om natta ennå) er det bare jeg som står opp. En sjelden gang er har det kommet bæsj eller gutten er utilpass og da er det en selvfølge at vi begge tar ham. Jeg trenger ikke å spørre engang.

Tre matinger når gutten bare er 4 mnd synes jeg forøvrig ikke er ofte. Min spiste tre ganger om natta til han var omtrent 9 mnd. Men så var han veldig sen med å godta fast føde også. Min også legger seg 20.30-21.00. Da sover han til ca 9 dagen etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...