Gå til innhold

Til lakserolje-damene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hiver meg inn i denne debatten og kommer sikkert til å provosere mange, men.... i håp om å advare noen om å ikke prøve dette.

Hva gjør lakserolje? Jo setter i gang fordøyelsen med stor fare for å få skikkelig diaré. Tarmene reagerer med å trekke seg sammen og det kan gjøre svært vondt! Rielignende smerter. Er det noen som frivillig ønsker mer og sterkere smerter enn riene produserer sjøl bare for å kanskje sette i gang fødselen? Er ikke det vondt nok fra før. Og ikke minst; er det noen som har lyst til å komme på føden med apekatt-sår rumpe? Tror man blir sår nok andre steder i underlivet etter å ha født. Vel, det er noe som ikke er usannsynlig ved å prøve dette tipset. Flere JM som støtter mitt synspunkt på dette.

Jeg er kjempelei sjøl av å vente og vente og vente. Skulle gjerne ha født nå da jeg er i uke 39. Har man forstoppelse og er derfor plaget med hemorrider, så kan det kanskje være en ide å prøve en MILD te mot dette som hjelper fordøyelsen (ikke av den type te som man gir til gamlinger på sykehjem når de har full stopp).

Jeg har selv falt for fristelsen av å "rense" tarmen da jeg ikke var gravid og havnet på legevakten pga. tarmsmertene. Vet ikke om det er i nærheten av fødselssmerter, men det var j....vondt. Så jenter! Ikke prøv dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

signerer,og tilføyer faren med styrtfødsel og unødig mye revning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...