Monajenten Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Vet du, i går så fikk jeg så lyst på helnøtt (PGA DEG JA!!!!!) at jeg ringte til mamma og pappa og inviterte de opp på kaffe, men da måtte de kjøpe med seg noe godt. Og de fikk streng beskjed om å kjøpe helnøtt:-p
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Haha oi måtte le godt nå!! Føler meg skyldig ja, *skammer seg i hjørnet* Vet du? jeg har altid lyst på helnøtt når jeg ser mitt eget nick hehe, det er jammen godt ja:)
Monajenten Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Du er skikkelig slem! Du burde bytte nick snarest! Men samtidig som kommer alle til å lure på hvem du er da, og så må du svare: "Jeg er tidligere Helnøtt".....og så kommer fristelsen tilbake igjen og igjen og igjen......så du kan i grunnnen ikke angre deg *hyl*
Odine! Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Hva med "The nick formerly known as Helnøtt"? Nei, vent, det hjelper ikke...
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Hehe..Hmm Men en person her inne sin feil hehe neida... Men sa jeg hadde fått nytt nick: mamma *2 små* så sa hun at hun ikke huska alle de mamma nickene. Og jeg har desverre INGEN fantasi hehe, så jeg tok det jeg gumla på mMMmm Sorry jenter!! dere må leve med nicket mitt hehe;)
Odine! Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Nytt forslag: "Unevnelig sjokolade med nøtter. Advarsel! Ikke bra for tennene" Kanskje litt langt, da...
Monajenten Skrevet 3. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2007 Wooops, må jeg ta skylden for denne altså??
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Var det du som sa det? HAHA *brøler*
Monajenten Skrevet 3. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2007 Å faen....*trekker det tilbake*
Odine! Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Skal vi holde Monajenten skyldig for all vektøkninga bland DIBs medlemsmasse? Som straff må hun lage dansesang - en fengende en - som vi kan danse kiloene av oss igjen.
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 Og ler enda mer!!hehe..fin du Monajenten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå