Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 er redd for å "våkne " opp og angre for ting en aldri fikk gjort før det er for sent? har så mange drømmer og ambisjooner, men tror aldri jeg får oppnådd de..livet flyyyyyyr;(
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 livet flyyyr???....lol er du stein eller?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 nei, men det er nok du - finn deg ditt eget stativ!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Høyere enn himmelen.. å bare flyyyyr.. gjennom livet.. gjennom alt.. nedover.. oppover.. bortover
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 ja, finn deg ditt eget stativ å snurre på - for disse klærne ser faktisk jeg på!!!!
KaMa Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Bilen? Er det biler på stativet ditt? Da er du i så fall ikke den jeg trodde du var.. :-/
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 KaMA: det er meg med klesstativet - bare en annen anonym som begynner å snurre febrilsk på det!!!! åh, såirriterende - np hadde vi endelig fåttt ordnings på dette stativet også kommer det en annen å ødelegger!!! gå til neste butikk???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå