Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Var i Trondheim i dag til ekstra UL pga mistanke om misdannelse. De tok dessverre ikke fejl.. Alle de "lange"knogler, ben, arme og ribbeben er for korte. Dvs at det vil blive en dverg. Men i tillæg vil brystkassen sikker bli for trang til at hjerte og lunger kan udvikle sig normalt. Dvs at de egenlig tror at fosteret ike vil overleve svangerskabet.... Dette er en trist dag. Så nu har vi valget om abort eller fortsette svangerskabet. Hvis det er noget realt valg. Så her erder mange tanker og diskusjon...
tudeluuu Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Huff! Dette var virkelig tragisk å høre! Hva er oddsen for at to muligens må avbryte svangerskapet i løpet av 1 uke?? (du har kanskje lest om hønemor?). Ord blir fattige, og jeg vet egentlig ikke hva jeg kan si for å trøste... Håper dere greier å finne ut av dette, og at dere tar den avgjørelsen som er riktigst for dere selv og barnet! Lykke til! Skal krysse armer og ben for dere! trøsteklem
Niem og Patrick Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Huff så trist tragedie at sånt skal måtte skje.. Lykke til videre på ferden hvertfall..
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Huff, dette var trist :-( Mine tanker er hos dere uansett hvilket valg dere gjør.... Lykke til. Stor klem fra meg
Rakri Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Ja, kjempetrist. sender dere mange varme tanker.
MC81 Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 DEt hørtes ikk enoe morro ut. Det er jo et umulig valg dere står ovenfor, og forstår at det kan kjennes både vondt og vanskelig. Er det på en tidligere UL at de trodde at noe var galt, eller er det noe du selv har hatt følelsen av?? LYkke til såååå mye, håper dere klarer å ta det valget som kjennes riktig ut for dere begge!
Nordlyspar♥ Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 For en forferdelig beskjed å få...tørker en tåre nå... tenker på dere, føler du for å prate med noen så er det bare å sende PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå