Gå til innhold

Legen tok ike fejl....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i Trondheim i dag til ekstra UL pga mistanke om misdannelse.

De tok dessverre ikke fejl.. Alle de "lange"knogler, ben, arme og ribbeben er for korte. Dvs at det vil blive en dverg. Men i tillæg vil brystkassen sikker bli for trang til at hjerte og lunger kan udvikle sig normalt.

Dvs at de egenlig tror at fosteret ike vil overleve svangerskabet.... Dette er en trist dag.

Så nu har vi valget om abort eller fortsette svangerskabet. Hvis det er noget realt valg. Så her erder mange tanker og diskusjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! Dette var virkelig tragisk å høre! Hva er oddsen for at to muligens må avbryte svangerskapet i løpet av 1 uke?? (du har kanskje lest om hønemor?). Ord blir fattige, og jeg vet egentlig ikke hva jeg kan si for å trøste... Håper dere greier å finne ut av dette, og at dere tar den avgjørelsen som er riktigst for dere selv og barnet! Lykke til!

Skal krysse armer og ben for dere!

trøsteklem

Skrevet

Huff så trist :( tragedie at sånt skal måtte skje.. Lykke til videre på ferden hvertfall..

Skrevet

Huff, dette var trist :-(

Mine tanker er hos dere uansett hvilket valg dere gjør....

Lykke til.

Stor klem fra meg

Skrevet

Ja, kjempetrist. sender dere mange varme tanker.

Skrevet

DEt hørtes ikk enoe morro ut. Det er jo et umulig valg dere står ovenfor, og forstår at det kan kjennes både vondt og vanskelig.

Er det på en tidligere UL at de trodde at noe var galt, eller er det noe du selv har hatt følelsen av??

LYkke til såååå mye, håper dere klarer å ta det valget som kjennes riktig ut for dere begge!

Skrevet

For en forferdelig beskjed å få...tørker en tåre nå... tenker på dere, føler du for å prate med noen så er det bare å sende PM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...