Gå til innhold

Går det ant at han?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke har vekst i lengden på 1,5 mnd? hmm, får det ikke til og stemme

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det samme personen som må¨lte lengden begge gangene?

 

Viss ikke så kan det være at den ene strekker barnet litt mer når de måler enn den andre.

Skrevet

Nei, de andre gangene har det vært en annen enn i dag, ja kan nok stemme det da. Håper på det, ble jo litt nervøs her jeg :-p Har kontroll den 20 og håper hun er der hun andre da :-)

Skrevet

ja er nok en logisk forklaring på det;)

 

Småen "vokste" 3cm på 2uker han. Det var og to ulike målere så da er det ikke så mye å lite på. Noen er forsiktige og strekker ikke ut beina til barnet i det hele tatt, mens andre måler med strake knær.

Blir fort ulike mål på den måten;)

Skrevet

Hehe, min ble faktisk 0.5cm KORTERE fra en mnd til neste. 71,5cm i mars, 71cm i mai. Så det meste går an. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...