Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Nå har jenta vår på 5 mnd spist hver time i et par uker, byner å skjønne at det ikke er økeperiode! Å nå er det så ille at jeg ikke engang har nok melk de gangene hun vil spise seg mett. Å prøver jeg å pumpe melk ut skjer det ingenting. Det er TOMT! Hun blir veldig sint og gråter når det ikke kommer noe ut. Virker som at hun aldri blir mett pga dette. Selv om hun er død trøtt sovner hun ikke pga det å sovner hun så varer søvnen i maks 20minutter før hun våkner. Idag fks. har hun sovet en time bare midt på dagen..hun er enda våken pga sulten! Gir henne litt grønnsaksmor avogtil som øving på fast føde, har gjort det i en uke nå. Men det går ikke akurat fort fremover med spisinga! Kan man miste melka sånn helt uten videre? Ikke tar hun flaske heller.. Men nå er samboer ute å kjøpe nan (mme), skal helle det over i en flaske som jeg har laget større hull i tuten på.. om det ikke går da vet jeg ikke hva jeg gjør!! Nå er jeg så lei meg og oppgitt*klage klage* huff.. ingen skal si at det er ENKELT å være mamma!! Noen som vet hva som gjør at melka ikke øker?? jeg har mindre melk nå enn jeg hadde da hun spiste dobbelt så lite å bare var 1 mnd gammel jo! :-s
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Kjære deg! Jeg har akkurat vært i din situasjon, og jeg føler virkelig med deg. Jeg fikk heller ikke mer melk i løpet av den måneden det stod på. Hun var hele tiden misfornøyd og sulten. Det endte med at jeg begynte med MME som tillegg på kvelden. I begynnelsen fikk hun bare vondt i magen og vi måtte prøve oss frem. Så ville hun plutselig ikke ha flaske heller, og vi prøvde ut flere typer før hun endelig tok MAM-flaskene. Tuttene er ikke så lange, kanskje det var det som var problemet. Nå ammer jeg bare hver kveld en kose pupp, resten er MME. Hun har blitt en annen unge, roligere og sover mer. Når hun er våken er hun kjempeblid og kan leke alene en stund hvis hun må det. Jeg ønsker deg lykke til. Håper du og jenta di finner ut av det Klem
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 takk takk:-) i dag kjøpte jeg faktisk en mam flaske! så jeg håper den funker å at det ikke blir magetrøbbel inatt.. :-) godt å høre at det finnes håp for oss da siden du fant ut av det med din baby:)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Prøv grøt, det gjorde jeg når han begynte å spise hver time døgnet rundt, har gått veldig bra her Lit vondt i magen de to første ukene, nå går det bra. Han er 5 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå