*bolla pinnsvin* Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 ...og nå som jeg har verdens skjønneste lille tass har jeg lyst på tre eller fire! Kanskje greit å se hvordan livet som tobarnsmor er først...? He, he.. ;o)
Mille** Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Hehe....hørt om flere som ønsket seg minst 4, men etter at nr 2 var født var det helt stopp! ;o)
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Ja, det kan jo hende jeg tar til vettet...
TurangaLeela Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 samme her, ble kvalm av tanken..haha... nå får jeg ikke nok av min lille mann:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå