Gå til innhold

Hva er det som egentlig skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har etter at jeg blitt gravid fått en slags stråle med noe blankt ut når jeg får orgasme. Det har ikke skjedd så ofte før. Men så lurer jeg nå litt på hva dette kan være. Har undersøkt litt på nett og det står en del om kvinnelig ejakulasjon. Men greia er at jeg går mye på do om dagen og er redd for at blæra ikke holder igjen og at jeg rett og slett tisser på meg når jeg får orgasme... Er det noen med lignende erfaringer? Hva kan jeg gjøre for å få bedre kontroll?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du=)

jeg har opplevd akkurat det samme,men lurer svært på hva det kan være..

har skjedd bare et par ganger til meg.

Skrevet

det skjer med meg og av og til nå etter at jeg blei gravid:D synes det er herlig, men jeg er hundre prosent sikker på at det ikke er tiss:P og det er det sikkert ikke hos deg heller:)

Skrevet

Neida du tisser ikke. Er gravid med andremann og opplevde det samme da jeg ble gravid med min første, skjønte heller ikke hva det var da men det fortsatte etter jeg var ferdig med graviditeten.

Jeg "spruter" når han treffer mitt g punkt, har blitt så godt "Kjent" med følelsen at jeg kjenner jeg gjør det (og det merkes forsåvid godt og da), selv om han er inni meg.

Hærlig synes vi :)

Skrevet

Tusen takk - er liksom ikke helt fint å føle at man gjør noe som man ikke burde under sexakten. Hi, hi. :)

Skrevet

Hehe.. nei.Vi trodde vannet gikk vi da det skjedde med førstemann :)

Men, helt ok når man er blitt vant me det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...