Gjest Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Vet at jeg har trodd det før- påsken med ømme pupper osv. Da var den negativ Men nå- Metallsmak, oppblåst ì magen, litt vanskelig å få igjen knappen:/ Heteste tips? Blitt feit i løpet av sommeren eller smelt på tjukka?
Dailis Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 2 promille blir jo gravid med den;) Jeg hadde flere perioder jeg trodde jeg var gravid med hormonspiralen, er visst hormonene som gjør det. Men den er like sikker som sterilisering. Vel og merke om den sitter i riktig, men det kan jo legen sjekke... mao, liten sannsynlighet...
Gjest Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Du kan si at jeg er blitt feit. Tåler det. Hi hi:))
Dailis Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Vet du , jeg leste ikke den siste biten i innlegget ditt, hehe.
Karomamma Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Slapp av, du er sikkert bare blitt feit! Det er i hvert fall jeg etter en måneds ferie.Og da mener jeg B-I-G!! Huttetu...
♥Snulder Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Ja for veldig da Karomamma...... Prøver du å juge på deg flesk og nå......;=)
dritgrei hei hei! Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 joda... det er mulig du er feit, men nå hra jeg blitt gravid twice med hormonpreventer... riktignok ikke spiral, men det kan skje... 2 promille, det er 2 av 1000.. jaaaaa... ser du du kan være en av dem.... Jeg ville tatt test jeg, fortere enn lynetmækkrrriiim faktisk... har du vurdert eggløsning ;-) da blir jeg 20 kilo større fruktelig trist og får ømme pupper og LYST PÅ SJOKOLADE!!! hot tips???
Karomamma Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Ha ha, juge du lizzom... Her er det rein og skjær sanning. Men fra spøk til alvor skal jo spiral være sikkert som banken, i hvert fall kobberspiral. Vet ikke om hormonspiral er mindre sikker... Neida, du er nok bare litt småtjukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå