Gå til innhold

Noen som hadde fantasi venner da de var små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde jeg, han ble kalt: VIKING hehe. Vet ikke hvor jeg hadde han fra, men han beskytett meg, satt altid ved siden av meg hvor enn jeg satt. Dekket på bord til ha, han sov i senga mi. Han gjorde alt hehe. Husker ikke så mye av det, foreldrene mine som har fortalt. Var ikke gamle jenta 3 - 4 år. hehe snakk om å ha fantasi;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bianca og sjarmørenar foresten en sånn gammel viking ser han for meg på en måte hehe

Skrevet

Bare meg? hehe

Skrevet

Hadde det jeg også, hun gjorde alt det gale jeg ikke fikk lov til/ikke turde å gjøre. Moro! :)

Skrevet

jeg lekte bare med min søster sin fantasivenn.

Skrevet

Har jeg en gammel viking??

Skrevet

Med fare for å bli skutt her...

Men det kan ha vært en av hjelperene dine ;-)

Mange som ser dem som små.

Unger som mener helt klart og tydelig at det er en der, og at det er vennen deres.

Barn pleier å lukke seg rundt 4-7 års alderen, mener jeg å huske..

Veldig spennende.

Jeg kan ikke huske så mye jeg.

Jeg var veldig privat av meg, og delte ikke så mye info.

Så om jeg har hatt en så er nok det i glemmeboken ;-)

Skrevet

Oii, så spennende!!:) Vet du noe mer om dette? Vet han var veldig veldig trygg!! Akkurat som min bestevenn.

Skrevet

Jeg vet at med litt hjelp så kan man greie å åpne seg igjen.

om du vil kan du sjekke ut en side... sender en link på PM jeg...

Skrevet

Takk takk! Masse du vet da;) Spennende!!

Skrevet

jeg har alltid hatt fantasivenner jeg.. hehe.. hørtes rart ut. men jeg kan huske langt opp i barndommen at jeg har snakket med noe rundt meg. gjør det ennå. har aldri sett de jeg har snakket med, men alltid fått svar..

for meg så har det aldri vært så viktig hva dette er, men nå i sommer så har jeg kommet inn på det å finne ut av dette. og har skjønt at det er hjelperene og guidene mine. og kanskje tom engler som hjelper og har hjulpet meg.

jeg klarer heller ikke skille ut hvem som er hva, men vet at jeg har fått støtte og trygghet når jeg har trengt det. og det har jeg trengt flere ganger som barn og voksen..

det er vanskelig å tro at det skal finnes noe der ute som vi ikke kan se, og mange nekter for dette siden det ikke finnes konkrete beviser. men hvordan kan vi vite at det ikke finnes? bare fordi vi ikke kan ta og føle og se de med det blotte øyet? og mange spør hvordan kom disse lys vesnen til oss da? tja hvordan kom vi hit da? jo for meg så handler det om energier og det å skulle utvikle sin egen energi. og hvorfor skal det da ikke være rene og kjærlighets fylte energier som skal kunne veilede og hjelpe oss?

hm. hadde mye på hjertet jeg.. og har sikkert ennå mer. men stopper her. og helnøtt tror det var en av dine guider som var hos deg som barn jeg :)

Skrevet

Hehe.. Min fantasivenn var Axl Rose da jeg var liten.. Han var med meg i tykt å tynt. Nå er jeg bare forbanna på den idioten som ødela hele Guns`n Roses.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jeg hadde ei som het Berta som bodde i sentrum og som hjalp meg å dytte sykkelen min opp den tunge bakken fra sentrum og hjem til meg!:P Hun hadde en tvillingsøster som het Vaka i tilfelle noen av venninne mine trengte hjelp med deres sykler eller jeg hadde en ekstra slitsom dag...veldig praktisk!

Skrevet

Min fantasivenn het "ålle-bålle". Det var en usynlig venn som bodde inni en liten fjellsprekk. Hver dag (i en liten periode på et par-tre uker) gikk jeg og matet ham med stein og greiner. Jeg tror jeg var rundt fire-fem år. Vittig at dette ble drøftet, hadde ikke tenkt over det før nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...