Gå til innhold

SERIØST!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi, fikk jeg oppmerksomhet no??? ;)

Er det virkelig INGEN som vil bli medlem i bokklubben???? :-/

*smiler superfint og lager dådyrøyne*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg "får ikke lov" av mannen min.

Seriøst.

Men du fikk min oppmerksomhet.

Skrevet

Hihi:)

Håper jeg får noen andre sin også;)

Takk for svar likevel:-D

Skrevet

haha.. joda oppmerksomhet fikk du.. men.. bok klubb... hmm.. næææh. har vært medl før.. nu e det bare lillegutt som e medlem i bok klubb...

Skrevet

Neitakk, jeg får bøker på andre måter, hehe.

Skrevet

Siden du blafrer så fint skulle jeg gjerne ha blitt med, men jeg er allerede med:-( (hvis det er den vanlige bokklubben.no?).

Hvilken vervegave er det du har så lyst på da hi, hi? :-)))

Skrevet

mona jeg skulle bli sponset av mamma25 men ble aldri medlem...og venter ennå....

kanskje du verver meg....må sjekke med mamma25 først da hva som gikk galt

Skrevet

Seriøst, det er bare lov å lage sånne overskrifter hvis det er noe kritisk på gang!!!

Samboeren til pappa driver boksjappe, så her fores vi opp både liten og stor, fint for oss, desverre for deg da....

Skrevet

Jada jada det er den vanlige, men de har jo maaaange forskjellige klubber der inne:-p

Det er et sånt sett med kofferter der inne....og jeg har INGEN kofferter *sukk*

Skrevet

AneB, neeeeeida det er bare sånne "HJELP MEG FORT" og "HASTER" og "KRISE" som ikke er lov å lage overskrifter om;)

Gidder ikke sånn HJELP MEG FORT DET ER SUPERKRISE: og så er innlegget : Hvor mye er 45 dollar i norske kroner???????

;)

Siklus, JA! ;)

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?rom=engelsk

Skrevet

Er det de eneste engelskbøkene de har...?

Jeg liker å lese, har masse bøker.... Men kanskje, kanskje jeg vil ha flere... Tenke på det;-D

Skrevet

Nei det er ikke de eneste. De har maaaasse bøker, og dessuten får du jo vervepakke, oooog du kan avbestille alt du vil:-p

*friste friste*

Skrevet

Hehe, vervepakke... Woooooho... Et stygt armbånd som faller sammen når du tar på det=P

Fortell meg litt mer om det, da...

Skrevet

Pffff.......det er jo bøker og sånt da! ;)

Men oooom jeg skal verve deg, så må du lissom velge hvilken type bøker du er mest interessert i (for det blir jo hovedbøkene), f.eks. krim eller romaner...eller barnebøker:-p

Skrevet

Bare interessert i engelske bøker isåfall..... Og mest krim....

Tror hvert flal du kan få vervet tremenningen min..... For hun har snakket om å melde seg inn der lenge fordi hun ikke finner yndlingsforfatteren sin i norske bokhandlere... Men jeg fant han der inne..... Men tror du må fortelle mer for å få med henne og;-) Tror hun er lettere på gli enn meg;-d

Skrevet

Whohoooo jeg vil verve alle!!!

Hva skal jeg fortelle???

Man blir medlem av en av klubbene der inne, og det er den man får hovedbøker i. Da får man mail når hovedboktilbudet kommer, og hvis man ikke avbestiller, kommer den i posten. Men på mailen følger det med avbestillingslink, veldig enkelt og greit med andre ord.

Kan også bestille bøker fra alle klubbene der inne.

Skrevet

Tremenningen min lurer på hvor høy innmelding+månedsavgiften er....

Skrevet

Nada nix!

Helt gratis!

Koster ingenting i mnd.avgift, koster bare for bøkene, og de er portofritt tilsendt:-D

Skrevet

Hvis jeg melder meg inn, sånn helt alene..får jeg vervepremie selv da tror du? Hohoho!!!

Skrevet

Hun lurer på om man MÅ kjøpe bøker hver mnd? Og hvor lenge man er pliktig som medlem. Og om man må kjøpe første måned... Og om du vet at man må være fylt 18, eller om hun må stå i morens navn om hun ikke har fylt 18...

Ellers virker hun solgt;-) hehe

Skrevet

Får samme om jeeeeeg melder deg inn:-s ;)

Det er mye gøyere:-D

Skrevet

SERIØST??? Haha, får bokpakka ja, men ikke kofferter :/

Skrevet

Nei men du får jo ikke kofferter av å melde deg inn selv;)

Skrevet

Hehe nei, jeg må rett og slett gå ut og kjøpe mine egne kofferter...griiiiiiiiin ;-) Jeg syns i grunnen du skal velge den vasen jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...